معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با مشارکت دیگر دستگاه‌های مرتبط ۴۵۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در اردبیل شناسایی شده و برای جذب آن‌ها به سیستم آموزشی اقدام می‌شود.

کمال عالی‌زاده، معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اظهار کرد: با مشارکت بیش از 37 درصدی معلمان طرح درس پژوهی با هدف افزایش علاقه و انگیزه دانش‌آموزان در محیط‌های آموزشی اجرا شده و طرح‌های دیگر علمی نیز به مانند «جابربن حیان» در حضور بیش از 56 هزار دانش‌آموز پیگیری شد.

وی افزود: تعیین تکلیف 450 دانش‌آموز بازمانده از تحصیل با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی برای بازگشت آنان به تحصیل و برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی به منظور توانمندسازی نیروی انسانی در حضور بیش از 3 هزار و 500 کادر فرهنگی از دیگر اقدامات شاخص معاونت ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل بود.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: تا پایان سال تحصیلی گذشته نزدیک به 82 درصد از کلاس‌های پایه ششم به فن‌آوری‌های مورد تأکید تجهیز شده و تمامی تلاش‌ها برای پوشش تمامی کلاس‌های این پایه به زیرساخت‌های مورد نیاز خواهد بود.

عالی‌زاده بیان کرد: در سال گذشته پوشش تحصیلی دوره پیش دبستانی نزدیک به 14 درصد افزایش یافته و گام‌های ارزنده‌ای برای شناسایی نوآموزان و آموزش‌های کاربردی و مورد نیاز برداشته شده است.

انتهای پیام/ع

افزایش 14 درصدی پوشش تحصیلی دوره پیش دبستانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.