خیری گفت: داور ها به نفع ازبکستان قضاوت کردند تا آنها راهی فینال بازی های آسیایی جاکارتا شوند.

سرمربی سامبو:داور‌ها به نفع ازبکستان قضاوت کردندبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام خیری سرمربی تیم ملی سامبو درباره عملکرد تیم ملی در بازی های آسیایی بیان کرد: در سالن مسابقات کوراش حضور داشتم و دیدم چگونه داوران طوری عمل کردند تا ازبک‌ها به فینال برسند و طلا بگیرند در سامبو هم همینطور بود داور ها به نفع ازبکستان قضاوت کردند تا آنها راهی فینال بازی های آسیایی جاکارتا شوند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او ادامه داد: سطح رقابت‌های آسیایی سامبو بالاست و از تیم ما به غیر از امیرخانی دیگر ملی پوشان برای نخستین بار بود که رقابت های آسیایی را تجربه می کردند. اگر اعزام ما به رقابت‌های مغولستان به مشکل نمی‌خورد و بچه‌ها تجربه حضور در دیگر مسابقات بین المللی را داشتند اکنون وضعیت ما خیلی بهتر بود.

خیری گفت: سامبو رشته‌ای جدیدی در بازی‌های آسیایی است و اگر بخواهد داوری‌ها همین گونه باشد ممکن است در سال‌های آینده کشور‌های زیادی در آن شرکت نکنند چرا که عدالت در آن رعایت نمی‌شود.دو نفر از ملی پوشان ما را با اخطار شکست دادند و این خیلی جای تعجب داشت که داوری‌ها جانبدارانه است. فدراسیون خیلی برای این تیم زحمت کشید و حمایت کرد، اما داوران حق را به حق دار نمی‌دهند.


بیشتر بخوانید: حذف سامبو کاران ایرانی از دور مسابقات


انتهای پیام/

اظهارات خیری درباره عملکرد تیم ملی سامبو در بازی های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار