ایلحانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تنها 7 هزار آسانسور در تهران دارای شناسنامه هستند/ خطر جدی در کمین ساختمان‌ها

رئیس اتحادیه صنف آسانسور با اشاره به اینکه تنها ۷ هزار آسانسور در تهران دارای شناسنامه هستند، گفت: ۱۰۰هزار آسانسور دیگر باید شناسنامه بگیرند.

تنها 7 هزار آسانسور در تهران دارای شناسنامه هستند/ خطر جدی در کمین ساختمان‌هاعلی‌اکبر ایلخانی رئیس اتحادیه صنف آسانسور، در گفت‌وگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه تنها ۷ هزار آسانسور در تهران دارای شناسنامه هستند، گفت: ۱۰۰ هزار آسانسور دیگر باید شناسنامه بگیرند.

ایلخانی، با بیان اینکه در سال‌های گذشته، آسانسور‌ها به لحاظ کسب و رتبه‌بندی استاندارد جهانی تنها موفق به دریافت ۲۰ درصد از این قوانین کیفیتی بودند، گفت: اکنون کیفیت تولید داخل به حدی ارتقا یافته است که آسانسور‌های ما موفق به کسب استاندارد ۱۰۰ درصدی شده‌اند.


بیشتربخوانید: کارخانه‌ها برای تولید پارچه، نخ ندارند/ ارز با نظارت اتحادیه‌ها در اختیار تولیدکنندگان قرار بگیرد 


وی مراجعه نکردن مردم برای کسب استاندارد ادواری را خطری جدی در ساختمان‌ها دانست و گفت: این دستگاه باید از سوی سازمان استاندارد سالانه مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس اتحادیه صنف آسانسور با اشاره به مشکلات موجود در این صنف، گفت: پیگیری‌هایی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و اصناف برای ترخیص قطعات از گمرک صورت گرفته است.

انتهای پیام/

هشدار به مصرف کنندگان درباره ضرورت دریافت استاندارد ادواری آسانسور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار