برانکو ایووانکویچ به همراه دیگر مربیان خارجی باشگاه پرسپولیس فردا (یکشنبه) در محل تمرین سرخپوشان حاضر می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تمرین تیم فوتبال پرسپولیس ایران پس دیدار برابر الدحیل قطر در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ از امروز (شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷) آغاز خواهد شد و بازیکنان پرسپولیس زیر نظر کریم باقری دستیار برانکو ایووانکویچ تمرین می کنند. 

برانکو غایب اصلی تمرین پرسپولیسی ها/سرخ پوشان در لیگ قهرمانان آسیا باقی می ماند

تمرین سرخ پوشان پایتخت ساعت ۵ بعد از ظهر یکشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد.

قرار است برانکو ایووانکویچ به همراه کادر فنی کروات خود بامداد یکشنبه ۱۱ شهریور وارد تهران شوند و در تمرین این تیم حاضر خواهند شد.

سرخ پوشان در لیگ قهرمانان آسیا باقی می‌مانند

باشگاه پرسپولیس با تمامی بازیکنان خارجی خود به توافق رسیده و مطالبات این بازیکنان به صورت اقساط پرداخت خواهد شد و تنها ۵ پرونده حقیقی و حقوقی پرونده مالیشان در حال پیگیری و حل و فصل توسط باشگاه است. مهلت تعیین شده (تا پایان روز ۹ شهریور ۱۳۹۷) از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ارسال پرونده فعالیت مالی باشگاه‌ها به پایان رسیده و با توجه به پیشرفت فعالیت مالی باشگاه، پرسپولیسی‌ها می‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ حضور یابند.

برانکو غایب اصلی تمرین پرسپولیسی ها/سرخ پوشان در لیگ قهرمانان آسیا باقی می ماند

رادوشویچ در قطر استراحت می‌کند

بوژیدار رادشویچ، دروازه بان دوم تیم فوتبال پرسپولیس تهران به همراه کادر فنی کروات سرخ پوشان به کشورش سفر نکرده و در دوحه قطر به استراحت می کند. ممکن است رادشویچ مدت بیشتری را به استراحت بپردازد و همانند دیگر مربیان خارجی تیم از فردا (یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷) به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شود.

با توجه به روز‌های فیفا قرار است تا بشار رسن بازیکن تیم پرسپولیس مدت ۱۰ روز را در اختیار تیم ملی فوتبال عراق باشد. همچنین منشا که از روز‌های قبل به تهران بازگشته در تمرین حاضر خواهد شد.


بیشتر بخوانید:مهلت تسویه بدهی استقلال و پرسپولیس تمدید شد

حسینی: پرسپولیس می‌تواند تایید AFC برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به بدست آورد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار