مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: هم اکنون کودکان خراسان شمالی برای حضور در جشنواره بین المللی قصه گویی با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ منیر صادقی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به برگزاری بین المللی جشنواره قصه گویی در کشور گفت: هم اکنون کودکان خراسان شمالی برای حضور در جشنواره بین المللی قصه گویی در مراکز استان با هم رقابت می‌کنند.
وی افزود: شرکت کنندگان در مرحله استانی این رقابت ها می‌توانند تجربه‌های قصه‌گویی خود را در سه بخش تخصصی ، عمومی یا فیلم قصه گویی ۹۰ ثانیه‌ای و نیز بخش علمی در قالب مقاله نویسی ارائه کنند..
صادقی گفت: تخصصی قصه‌گویی ، شامل بخش دختران و پسران ۱۴ تا ۱۸ سال، زنان و مردان ۱۸ سال به بالا و مادر بزرگ‌ها و پدر بزرگ‌ها است.
وی اظهار کرد: بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است با محوریت قصه زندگی مردم ایران و جهان ، غم‌ها و شادی‌ها برگزار می‌شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: محور موضوعی این دوره از جشنواره قصه زندگی من ، زندگی بهتر، غم و شادی تعیین شده است و مرحله کتاب‌خانه‌ای این جشنواره هفته دوم شهریور ماه در مراکز فرهنگی هنری کانون استان برگزار خواهد شد.
وی گفت: بر همین اساس قصه گویان می‌توانند به دو شیوه قصه‌گویی سنتی و قصه‌گویی خلاق با استفاده از ابزار، امکانات دیداری و شنیداری قصه‌های خود را در بیست و یکمین جشنواره قصه‌گویی روایت کنند.
وی خاطر نشان کرد: مرحله استانی این جشنواره ۱۸ مهر ماه امسال در بجنورد برگزار می‌شود و نفرات برگزیده پس از حضور موفق در مرحله منطقه‌ای همزمان با شب یلدا در بخش کشوری و بین‌المللی شرکت خواهند کرد.
وی افزود: علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی تا ۲۵ شهریورماه جاری فرصت دارند فیلم قصه‌های خود را در سایت جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir بارگذاری کنند و یا فیلم قصه‌گویی خود را به دبیرخانه استانی به آدرس بجنورد- بلوار امام خمینی خیابان هجرت- هجرت ۸ اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تحویل دهند.
انتهای پیام / ب


کودکان خراسان شمالی برای حضور در جشنواره قصه گویی رقابت می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.