گاهی اوقات برخی سلبریتی‌ها زبان به انتقاد از رسانه ملی باز می‌کنند اما اینکه موضوع مطرح شده ریشه‌اش به کجا می‌رسد جای تعجب دارد.

صدا و سیما خوب است تا وقتی ما سرکار باشیمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛برخی سلبریتی‌ها و فعالان هنر سینما و سریال‌های تلویزیونی به تازگی هشتگی تحت عنوان «من و سانسورچی» را در صفحات مجازی خود به راه انداخته‌اند با این محتوا که خاطرات خود از قوانین سانسور و ممیزی در سریال‌های تلویزیونی را با طعنه به صدا و سیما بیان می‌کنند.

آنها با کنایه می‌گویند که صدا و سیما قوانینی دارد مبنی بر اینکه مثلا گوش بازیگران زن نباید معلوم شود. گردن آنها نبایستی پیدا باشد و غیره.

گفته می‌شود این هشتگ اولین بار توسط امیرمهدی ژوله به راه افتاده است.

میترا حجار نیز به تازگی ویدئویی را منتشر کرد و در اشاره به هشتگ من و سانسورچی، چسب‌های زیر روسری خود که برای پنهان ماندن گوش‌هایش استفاده شده بود را نشان داد!

در همین راستا، «عزت‌ا... ضرغامی»، رئیس سابق سازمان صدا و سیما نیز طی اظهاراتی در جشن «دکتر سلام» با بیان اینکه می‌خواهم آباژور را کنار بگذارم و بدون سانسور سخن بگویم، گفت: آباژور، از افتخارات ما در دوران مدیریت صدا و سیما بود.


بیشتر بخوانید:سلبریتی ها از واقعیت ها دور هستند


وی با گفتن اینکه نمی‌دانم چرا برخی‌ها با آباژور مشکل دارند اظهار داشت: به جای اینکه یک صحنه ناجور را کامل پخش شود، با قرار دادن گلدان یا چیزی دیگر، از پخش آن صحنه جلوگیری می‌شد.

ضرغامی تصریح کرده است: من به این موضوع افتخار می‌کنم و فیلم‌ها را به قبل و بعد از وجود آباژور تقسیم می‌کنم.

مسئله‌ای اساسی که این روزها و ماه‌ها در رفتار برخی سلبریتی‌ها دیده می‌شود اینست که شکایت‌ها و انتقادات آنها ربط مستقیمی دارد به حضور یا عدم حضور آنها در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی!

به سخن دیگر اینکه این چهره‌های اشاره شده مادام که در حال بازی یا فعالیت در پروژه‌های صدا و سیما هستند؛ به خود اجازه چنین حرف‌های تند و تیزی را نمی‌دهند اما به محض اتمام پروژه یا تحمل مدتی بیکاری، شروع به بیان حرف‌هایی می‌کنند که منهای محتوا، به لحاظ اخلاقی کار پسندیده‌ای نیست و مثل نمک خوردن و نمکدان شکستن می‌ماند.

جالبتر آنجاست که تقریبا عمده این چهره‌ها به مدد تلویزیون و حسن توجه مدیران سازمان صدا و سیماست که توانسته‌اند چهره شوند و یا نانی به سر سفره ببرند،اما مشخص نیست چرا بعداً طریقی دیگر برمی‌گزینند؟ضمن اینکه بدیهیست که «رعایت قانون» و احترام به آن اولین بخش از هر رفتار متمدنانه‌ایست که سبب ایجاد آبرو و تشخّص در داخل و خارج از کشور می‌شود.

منبع:مشرق

انتهای پیام/

صدا و سیما خوب است تا وقتی ما سرکار باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
یه عده از خود راضی که فکر میکنن که حتی قوانین رسمی کشورشون رو هم نمیدونن هر از گاهی ابراز وجود میکنن
حجاب باید در همه جا بخصوص در فیلم ها و سریال های تلویزیونی که در دسترس همه است و از همه مهمتر کارش ترویج ارزشهاست رعایت بشه...این رو همه ی ما مردم متدین میخوایم
Iran (Islamic Republic of)
ایوب
۱۵:۵۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
آخرزمانه آقا ....خود شیفتگی ها وغیره......قدیم ها نامه می نوشتیم جوابش ده روز طول می کشید رسانه ها ثانیه ای کرده
حالا از این گوش وارد واز دیگری خارج گوشواره نباید کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
یقیناً گرانی هم کار همین مفسدان بازیگر نما هست.پول دارند دلار میخرند
Saudi Arabia
مصمم
۱۲:۳۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
وقتی در این کشور به ظواهر بیشتر بها داده می شود و بر خلاف فرمایش امیر المؤمنین علیه السلام منتقد خیر خواه و دلسوز منزوی و بایکوت می شود و انسانهای ظاهر ساز یک روزه می شوند آنچه که نباید بشوند وضع همین است که هست و بدتر هم خواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
خجالت نمیکشن! حیا نمیکنن! میگه چرا گوش های منو سانسور کردید! خب عزیزم اگه ناراضی هستی و دوست داری همه گوش هاتو ببینن برو اونور راحت هرجور دوست داری بگرد ما اینجا آدم بی حیا نمیخوایم! هرکی ندونه فکر میکنه چقدر بازیگر فرهیخته ای هستش که اگه فیلم بازی نکنه زندگی مردم لنگ میشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
بازیگرا فقط فکر پول هستن.هرجا پول بیشتری بدن اونا میرن اون سمت.تقصیر خودتونه که هر مناسبتی میشه بازیگرا رو میارید.انگار کی هستن که اینقدر بهشون اهمیت میدین.مگه لیلا حاتمی اینهمه به مردم ایران توهین نکرد آخرش توی جشن حافظ بهش جایزه دادین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
واقعا جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
تقصیر خودتونه اینقد اینارو پر رو کردین.که اینقد بی حیا شدن.نمیتونید اینجا راحت فیلم بازی کنید.بسلامت برین راحت بشیم از دستتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
تقصیر خودتونه که به بازیگرا بها میدید واسم اونها رو می ذارید هنرمند
آخرین اخبار