نماینده مردم کرمان در مجلس در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان به جهت بازماندن زهرا نعمتی از ادامه رقابتهای بازیهای آسیایی، خواستار دلجویی وزارتخانه از این قهرمان ملی و برخورد قاطع با متخلفان و مصببان این امر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در نامه ای به سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ضمن گلایه از سهل انگاری فدراسیون تیراندازی به جهت بازماندن خانم زهرا نعمتی از ادامه رقابتهای بازیهای آسیایی، خواستار دلجویی وزارتخانه از این قهرمان ملی و بین المللی و برخورد قاطع با متخلفان و مصببان این امر شد.

وی در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان ضمن گلایه از سهل انگاری فدراسیون تیراندازی به جهت بازماندن زهرا نعمتی از ادامه رقابتهای بازیهای آسیایی، خواستار دلجویی وزارتخانه از این قهرمان ملی و بین المللی شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به خطای فاحش سرپرستی تیم ایران در عدم حضور این بانوی افتخارآفرین و مدال آور جمهوری اسلامی ایران و از دست دادن شانس کسب مدال طلا رشته تیراندازی، خواستار برخورد قاطع با متخلفان و انجام اقدامات لازم جهت عدم تکرار این اتفاقات تاسف بار شد

 پورابراهیمی در این نامه عنوان کرده است: اظهارنظر غیرمسؤولانه رئیس فدراسیون تیراندازی مبنی بر طبیعی بودن اینگونه اتفاقات خطای رخ داده را دردناکتر کرده است.

نماینده مردم شهرستانهای کرمان و راور ضمن اعتراض شدید به عملکرد غیرمسؤولانه فدراسیون مربوطه از وزیر ورزش و سایر مسؤلان با دلجویی از زهرا نعمتی با تجدید روحیه ایشان، مجددا شاهد موفقیتهای این افتخارآفرین استان کرمان در عرصه بین المللی باشیم.

پوابراهیمی در این نامه تاکید کرده است: مطمئنا با قابلیت های  زهرا نعمتی، امکان کسب مجدد عناوین قهرمانی به عنوان یک بانوی معزز ایرانی برای کشور جمهوری اسلامی فراهم خواهد شد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار