نمایندگان سامبو کشورمان در چهاردهمین روز از بازی های آسیایی به مصاف حریفان خود رفتند.

///سامبوبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج امیر خانی نماینده وزن منهای 90 کیلوگرم کشورمان در مبارزه نخست خود 4 بر صفر برابر حریفی از اندونزی پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

او در این مرحله 4 بر صفر برابر حریفی از ازبکستان نتیجه را واگذار کرد و راهی مرحله شانس مجدد شد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

امیرخانی در جدول شانس مجدد توانست 3 بر صفر نماینده ژاپن را شکست دهد و به مرحله بعدی در جدول رپه شارژ صعود کند اما در دیدار برابر حریفی از قزاقستان 4 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در دیگر دیدار امروز اکرم خانی نماینده وزن منهای 68 کیلوگرم کشورمان برابر حریفی از قرقیزستان 2 بر صفر شکست خورد. باتوجه به اینکه حریف قرقیزستانی این ملی پوش در مرحله بعدی شکست خورد خانی از دور رقابت ها حذف شد

پیش از این و در دیدار های روز گذشته سهیل جمال آبادی نخستین نمایندهسامبو کشورمان در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم مردان در مبارزه نخست خود برابر حریفی از تاجیکستان نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

الهام بهرامی در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم دیگر نماینده سامبو کشورمان در نخستین مبارزه خود به مصاف حریف ازبکستانی رفت و با شکست برابر این حریف از دور رقابت ها کنار رفت.

بدین ترتیب تیم ملی سامبو با 4 نماینده بدون کسب مدال به کار خود خاتمه داد.


بیشتر بخوانید: حذف سامبو کاران ایرانی از دور مسابقات


انتهای پیام/

نتایج سامبوکاران در بازی های آسیایی جاکارتا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار