برآیند رفتار مجلس و رئیس جمهور در روز سه شنبه تجلی مردم سالاری دینی بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج امام جمعه شهر چرام در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به مناسبت های اخیر و ولادت با سعادت هفتمین اختر تابناک امامت و ولایت در ارتباط با شرایط سختی که ایشان در زندگی داشتند گفت: ایشان با توجه به شرایط سخت سیاسی و اجتماعی که حاکم بود در بسیاری از موارد مجبور به انجام تقیه بودند.
حجت الاسلام افشار افزود: ایشان پس از پدر نهضت علمی اورا دنبال کردند و پیروانش را که پراکنده شده بودند را از نو دور هم گردآورده و به مجلس درس آنها سر و سامان دادند و از این طریق مبارزه علمی خود را در مقابل فشار های حکومت ادامه دادند تا تعالیم و آموزه های شریعت محمدی را برای پیروان راستین آن حفظ کنند.
حجت الاسلام افشار درخطبه دوم گفت: روز سه شنبه ششم شهریور ماه با حضور رئیس جمهور در مجلس و پاسخ به پنج سوال نمایندگان یکی از پدیده های کم نظیر تعامل مجلس با دولت در تاریخ جمهوری اسلامی اتفاق افتاد.
وی افزود: برآیند رفتار مجلس و رئیس جمهور در روز سه شنبه تجلی مردم سالاری دینی بود.
حجت الاسلام افشار بیان کرد: سوال نمایندگان و رفتن رئیس جمهور به مجلس در مقام پاسخگویی نشان از آن دارد که نظام اسلامی نظام پاسخگویی است و در بالاترین جایگاه اجرایی کشور نمایندگان ملت با متانت و اخلاق اسلامی مسائل اساسی مملکت را مورد سوال قرار می دهند .
امام جمعه چرام اضافه کرد: جلسه آرام نمایندگان با رئیس جمهور با وجود بحث های چالش برانگیز آن تجلی بخش وحدت مسئولین کشور بود و دشمنان را ناامید کرد.
انتهای پیام/غ

جلسه آرام نمایندگان با رئیس جمهور

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.