ملی پوش قایقرانی کشورمان در مرحله نمیه نهایی کایاک تک نفره بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ با حریفان خود به رقابت پرداخت.

آقامیرزایی به فینال کایاک 200 متر بازی های آسیایی رسیدبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیزدهمین روز از بازی‌های آسیایی جاکارتا-پالمبانگ ۲۰۱۸ در حال برگزاری است و ورزشکاران کشورمان در رشته‌های مختلف به مصاف حریفان رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

علی آقا میرزایی ملی پوش قایقرانی آب های آرام کشورمان در نیمه نهایی ماده کایاک تک نفره 200 متر آقایان با رقیبان خود به رقابت پرداخت. او پیش از این دیدار در مرحله مقدماتی نتوانست به شکل مستقیم به فینال راه پیدا کند و در مرحله نیمه نهایی بار دیگر شانس خود را برای رسیدن به فینال کایاک 200 متر بازی های آسیایی جاکارتا 2018 امتحان کرد.

آقامیرزایی در نیمه نهاییی این مسابقات با ثبت زمان 36.838 درمکان دوم گروه خود ایستاد و به فینال کایاک تک نفره 20 متر آقایان راه یافت.

پیش از این صبح امروز جمعه (9 شهریور) آرزو حکیمی در کایاک تک نفره 200 متر بانوان توانسته بود به فینال این مسابقات راه یابد و همینطور پژمان دیوسالار و عادل مجللی در ماده کانو 2 نفره 200 متر توانسته بودند به فینال این مسابقات راه پیدا کنند.

فینال های این 3 ماده فردا شنبه (10 شهریور) حدود ساعت 6:30 دقیقه صبح در شهر پالمبانگ کشور اندونزی برگذار می شود.


بیشتر بخوانید: حکیمی به فینال کایاک ۲۰۰ متر بازی‌های آسیایی رسید

ملی پوشان ایران در کانو ۲ نفره بازی‌های آسیایی فینالیست شدند


انتهای پیام/

آقا میرزایی در کایاک 200 متر فینالیست شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار