آن فرد را می‌بینید، انگار مهره مار دارد، این دختر انگار مهره مار دارد که این همه خواستگار دارد، مگر مهره مار داری که این همه افراد در اطرافت هستند و ...

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آن فرد را می‌بینید، انگار مهره مار دارد، این دختر انگار مهره مار دارد که این همه خواستگار دارد، مگر مهره مار داری که این همه افراد در اطرافت هستند و ...

این‌ها جملاتی است که شاید در هر کسی آن را شنیده باشد و به این فکر کند که، اصلا مهره مار چیست و اگر فردی مهره مار داشته باشد واقعا مورد توجه افراد دیگر قرار می‌گیرد یا خیر؟!

در همین راستا باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا اطلاعاتی را پیرامون مهره مار و بررسی صحت نیروی این مهره‌ها در منابع دینی را بررسی نماید، پس با ما همراه باشید.

مهره مار و خواص ذکر شده آن / صحت نیرو مهره مار در منابع دینی/ آیا مهره مار بخت باز می کند؟!

مهره مار چیست؟

مهره مار در اولین برخورد شاید مساله‌ای خرافاتی بنماید، ولی علم نوین متافیزیک که از جمله علوم پیشرفته و جدید بشر است و واقعیات پنهان بسیاری از موضوعات را کشف و اثبات می‌نماند و علم سنگ درمانی یکی از شاخه‌های بسیار جزیی آن است که امروزه توانسته است بسیاری از مشکلات حاد بشر را حل کند در خصوص مهره مار متافیزیک اینگونه اظهار نظر می کند:


ببینید: بیرون کشیدن طعمه‌ای بزرگ از دهان یک پیتون


هر شیء در جهان هستی به واسطه جوهره ساختاری خود نیرویی مغناطیسی دارد و برآیند این انرژی‌های نهفته منتشر شده از اجسام و اشیاء بصورت بسیار موثر و قابل مشاهده نظمی را در جهان هستی پدید می‌آورند که در قرآن هم از آن یاد شده که در آیاتی به نگاه داشته شدن ستارگان و زمین در آسمان‌ها با ستون‌های نامریی به اذن خداوند قادر متعال یادشده است.

مار‌های نر و ماده به دلیل وضعیت خاص آناتومیک خود از شرایط متفاوتی برخوردارند تا انگیزش برای آمیزش را پیدا کنند و بر آن وضعیت فائق آیند؛ و با این عمل ادامه بقاء یابند. خداوند متعال متابولیسم بدن مار را به گونه‌ای آفریده است که در طول سال یک ترشح استخوانی از جنس شاخ بر روی سر خود همانند پینه ترشح می‌نماید که دارای بیشترین بار مغناظیسی نسبت به سایر اجسام و اشیاء است و بصورت تک قطبی است که آن را بنام مهره مار می‌شناسیم.

مهره مار و خواص ذکر شده آن / صحت نیرو مهره مار در منابع دینی/ آیا مهره مار بخت باز می کند؟!

خواص مهره مار

مهره مار در مار‌های نر بار مثبت و در مار‌های ماده حامل بار انرژی منفی هستند که مانند آهنربایی متابولیک دو جفت را بسوی هم جذب نموده و مقاربت برای ادامه نسل را باعث میگردد. اندازه این مهره‌ها حدودا به قدر ۲ عدد لپه معمولی است.


ببینید: ملاقات ضرغامی با فروشنده مهره مار


بعد از عمل جفت گیری این مهره‌ها از سر مار جدا شده و بر زمین می‌افتد اگر فردی بتواند این مهره‌ها را که متعلق به دو مار جفت گیری کننده را از آن خود نموده و ۴۰ روز با خود داشته باشد مغناطیس طبیعی بدن با مغناطیس مهره مار هماهنگ شده و تقویت میشود و فرد دارنده بواسطه آن میدانی به مراتب وسیع‌تر و قویتر نسبت به فرد عادی فاقد مهره مار حول خود ساتع می‌نماید که آثار بی شماری را برای آن ناشی می گردد.

۱. بار مغناطیسی یاد شده اعصاب را به طرزی ریلکس و آرام می‌نماید و استرس‌های آگاهانه و استرس‌های ناخودآگاه را می‌زداید که دارنده تاکنون آن را تجربه نکرده است. این آرامش ضمن ایجاد اعتماد بنفس و آثار دیگرش بر فرد به افراد مرتبط با ایشان هم سرایت می‌کند و در این حالت است که افراد هر چه مغرض‌تر و هر چه عصبانی‌تر باشند باز به محض ملاقات حضوری با دارنده مهره مار در اثر آرامش ایجاد شده مثل موم رام می‌شوند و، چون این حالت را مدام در حضور شما احساس می‌کنند شیفته شما می‌شوند و مدام دوست دارند در حضور شما باشند و از آرامش نایاب شما بهره‌مند گردند.


ببینید: اعتقاد به خرافات، مرگ فجیع حیوان زبان بسته را رقم زد


۲. به دلیل خاصیت فوق العاده مغناطیسی در مقابل بسیاری از بیماری‌ها مصون خواهید بود تاثیر بسیار بالای آن در تسکین درد‌ها هم برای استفاده کننده و هم مخاطبانی که در کنار شما هستند و نیز اثر قاطع آن بر از بین بردن جوش‌های صورت و زیباتر کردن چهره به اثبات رسیده است.

۳. خاصیت مغناطیسی آن در از بین بردن آثار سوء گوشی‌های تلفن همراه (موبایل) و دکل‌های مخابراتی و تلوزیونی و نیز کابل‌های فشارقوی و لوازم خانگی و تمامی مواردی از این دست دیگر از خصوصیت‌های منحصر به فرد مهره مار است.

تجار و سیاست مداران و چهره‌های کاریزماتیک در سطوح بالا در کشور‌های خاورمیانه خصوصا شیوخ و بزرگان عرب مهره مار را به عنوان رازی سر به مهر با خود دارند، اما فناوری اطلاعات و اینترنت شرایطی را فراهم نموده است تا هیچ کالایی سری و مختص افراد خاص باقی نماند. در برخی مناطق همچون آذربایجان افرادی محلی وجود دارند که نسل اندر نسل به تهیه مهره مار می‌پردازند.

مهره مار و خواص ذکر شده آن / صحت نیرو مهره مار در منابع دینی/ آیا مهره مار بخت باز می کند؟!

مهره مار چگونه به دست می‌آید؟

مهره مار به دست مارگیران و حادثه جویان بسیار حرفه‌ای و از جان گذشته‌ای که روز‌ها و شب‌ها را در کوه‌ها و دشت‌ها سپری می‌نمایند به دست می‌آید. این مارگیران در مواقع مناسب و پس از جفت گیری مار موفق به بدست آوردن مهره مار می‌شوند.


ببینید: عجیب‌ترین خرافات مردم جهان


مار‌ها پس از جفت گیری در یک مکان خاص و در طبیعت آزاد و در صورتی که به دور از چشم همگان باشد پس از اتمام جفت گیری قطعه‌ای استخوانی را در محل جفت گیری رها می‌سازند که به آن مهره مار یا محبت مار می‌گویند. این قطعه استخوانی از نیروی بسیار قوی مغناطیس حیوانی برخوردار بوده و دارنده آن دارای محبوبیت و مقبولیت بسیار می‌گردد. قطعات دیگر نیز در زمان‌های مناسب دیگر و پس از کشتن مار‌ها به دست می‌آید.

بطور کلی خواص اصلی نیروی فوق العاده مار در مهره مار نهفته است و به همین دلیل گاهی تنها دو عدد مهره مار به انضمام نیش مار به فروش می‌رسد. دو عدد دندان مار نیز خواص بسیار نیرومندی در ایجاد شانس و طالع نیکو داشته و دارنده آن‌ها از شانس و بخت بسیار خوبی برخوردار می‌شود.

آزمایش اصالت مهره‌های مار

چگونه بدانیم مهره مار اصل است یا خیر؟ برای این که شما از قابلیت‌های جادویی این مهره‌ها باخبر شوید باید بدانید که آزمایش اصالت مهره‌های مار به صورت زیر انجام می‌گردد:

۱. به همراه مهره مار نیش مار و دندان مار را برای رفع شبهات احتمالی بررسی کنید.


بیشتر بخوانید: رمالی از فضای واقعی تا فضای مجازی


۲. اگر دو عدد مهره مار اصل را در ظرفی حاوی سرکه خالص انگور (تاکید میکنیم سرکه کاملا خاص انگور) قرار دهید (حتما به سمت کف صاف مهره مار در ظرف قرار دهید تا حرکت و رقص مهره مار ممکن شود) خواهید دید که این دو مهره مار پس از مدتی حرکت نموده به همدیگر نزدیک شده و به هم می‌چسبند! زمان حرکت کردن و به هم چسبیدن آن‌ها ممکن از از چند دقیقه تا چند ساعت متغیر باشد و این هم به دلیل شرایط فیزیکی و روحی مار‌ها در زمان جفت گیری می‌باشد. البته گفته شده است پس از انجام این آزمایش مهره‌های مار خاصیت جادویی خود را کمی از دست می‌دهند (معروف به قهر مهره مار)، اما خاصیت اصالت آن تا ابد باقی می‌ماند به طوری که اگر هزاران بار هم این تست را با فواصل زمانی انجام دهید باز این صحنه زیبا را خواهید دید.

۳. در زیر مهره مار اصل نقش خاصی خواهید دید که همزمان با رشد مار تشکیل می‌شود که ساده‌ترین راه تشخیص است.

مهره مار و خواص ذکر شده آن / صحت نیرو مهره مار در منابع دینی/ آیا مهره مار بخت باز می کند؟!

صحت نیرو مهره مار در منابع دینی

اموری مانند مهره مار و تاثیر آن در جذب محبت و توجه افراد به خود و خرافاتی از این قبیل، در هیچ منبع دینی معتبر ذکر نشده، در نتیجه توجه به آن نامعقول است.

البته امروزه بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی با داستان سرایی‌های عجیب و بیان امور علمی و متافیزیکی و مغناطیسی تلاش می‌کنند تاثیرات این قبیل اشیا را علمی و مطابق با واقعیت جلوه دهند، اما در جمع بندی این نظریات برای هر انسان عاقلی روشن می‌شود که این امور تنها ادعا‌هایی بی اساس و غیر قابل اثبات هستند. اعتماد به آن‌ها نشانه دوری از عقل و دانش و معرفت دینی است.


بیشتر بخوانید: زنی قربانی مراسم خرافی مذهبی شد


در هر حال سر تا پای این مباحث پر است از ادعا‌هایی ثابت نشده و البته غیر قابل اثبات. با توجه به وسعت تلاش برای دریافت رقم‌های بسیار بالا در مورد تهیه مهره مار، اصل و استفاده ار تعابیر عامه پسند و اشاره به تاثیرات عجیب و غریب این اشیای ناشناخته برای زندگی بشر می‌توان به واهی بودن این ادعا‌ها پی برد، به خصوص که غالب متصدیان این گونه امور، از ابتدایی‌ترین مزایا و تاثیرات مورد ادعای مهره‌ها بی بهره اند.

اگر مهره‌ها برای خوش بختی و محبوبیت و ثروتمند شدن فردی تاثیر داشت، لااقل در خود این افراد سازنده و فروشنده این گونه امور باید نشانی از تاثیرات دیده می‌شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: مهره مار ، خرافات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۱ تير ۱۴۰۳
با سلام اگه فقط یه مهره داشته باشم باز کارایی خودشون رو داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۹ تير ۱۴۰۳
با درود من خرید کردم پک مهره مار بعد زده بود ۸۰هزار حالا واریز کردم کسی جوابگوی من نیست لطفان راهنمایی بکنید چون من شکایت میکنم اینو مطمئن باشید اگه پول منو برگشت ندهید این کلاهبرداری حساب میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
باسلام مقدار سرکه چقد باید باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
باسلام و درود خدمت تمامی مخاطبان گلم...عرضم ب خدمت شما تو این دنیای هستی همه چیز اتفاق می افته همین ک قران گفت خلق کردیم انس وجن رو....و موجودات ناشناخته را. حالا شما فکرکنید موجودات ناشناخته برمیگرده ب سیاره ها و کره های دیگر ک هنوزکشف نشدن یا همین کره زمین که هنوز خیلی چیزهای کشف نشده وجود دارد..در هرصورت کل حرفم این بود مهره مارحقیقت داره البته با نام خداوند یکتا و ذکرهایی ک باس روی ان گفته بشه... و نه اینهایی ک تو این سایت ها گذاشتن..اخوی درست فرمایش کردن ک من گرفتم و تاثیری نداشت و دروغم دادن....مهره مار ب ندرت پیدا میشه..بنده دوتا مهره مار دارم با دوتا خرمهره ک برمیگرده ب صدسال پیش یا بیشتر..قیمت گذاشتم صدمیلیون به شرط هم میدم..جنوب کشور هم هستم
Iran (Islamic Republic of)
ADEL
۰۰:۳۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام و عرض خسته نباشید خدمت عوامل محترم باشگاه خبرنگاران جوان و کاربران عزیز خرید مهره مار بنده پنج ماه هست تا الان هیچ‌‌‌ اثری از این دو مهره بنده ندیدم چند تا پست هم‌ با کاربری و اسم ایشان‌گذاشتم ولی گوش شنوایی نبود عزیزان مهره مار و اثراتش خرافاتی بیش نیست‌ چرا انقدر در رابطه با فهمیدن و باور کردن مقاومت میکنیم بنده از سر دلسوزی به شما برادران و خواهرانم‌پند میدهم‌ بنده‌ تجربه کردم پولم‌ را دور ریختم روح و روانم‌بهم ریخت و الان تجربه خودم را در اختیارتان گذاشتم‌ لطفا فریب افراد سود جو را نخورید اعتماد نکنید اجازه ندهید با احساسات‌ پاک شما بازی شود مهره مار و این قبیل اشیاء خرافات محض هست خود را بازیچه دست کلاهبرداران‌ قرار ندهیم عوامل باشگاه خبرنگاران‌جوان لطفا جهت روشن‌‌ بیداری و آگاهی کاربران عزیز تائید بفرمائید با تشکر و سپاس
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی صادقی
۰۳:۰۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
همشون دروغ من چند نوع خریدم همشون رو دور ریختم ماخداروفراموش کردیم چسبیدیم به خرافات
Iran (Islamic Republic of)
سالارخان
۰۸:۵۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام داداش برو تو برنامه ی باسلام و بزن عقیق چهل مهر قدمت این نوع مهره ها به دوران قبل از پیامبر اسلام بر میگرده که حقیقتا بلف نزده باشم خیلی کارایی بالایی دارند ، این مهره واسه مهر و محبت و دوستی و عشق و عاشقی خیلی خوبه ، البته اول تحقیق کن در مورد مهره ی چهل مهر بعد خرید کن که طرف جنس فروخته رو پش نمیگیره ، من خودم دوماه پیش یکی خریدم و تا الان خیلی واسم کارایی داشته و روز به روز این محبت و دوستی و عشق اطرافیانم بهم بیشتر شده و کلی ذوق کردم که قبلا چرا نرفتم دنبال چنین مهره ای ، کارایی و خاصیت مهره چهل مهر از مهره ی مار هم بیشتره فقط باید بدونی چجوری ازش استفاده کنی
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۳:۴۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
با سلام مهره مار هیچ انرژی مثبتی و اثری ندارد و دروغ محض است مقاله های در رابطه با جذب ثروت و اعتماد به نفس و جذب مهر و محبت و چیزهایی که در رابطه بابهتر شدن اوضاع احوال زندگی نوشته شده توسط افراد سود جوء برای پر کردن جیب هایشان است پس درنتیجه اعتماد نکنید و ساده لوح نباشید و فقط توکل به خدا و خودتان را به قادر متعال بسپارید به خدا قسم که مهره مار و دعا نویسی خرافات محض است. بنده تجربه کردم مال باخته و پشیمان هستم سایت باشگاه خبرنگاران لطفا انتشار دهید با تشکر و سپاس فراوان
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر
۱۳:۳۷ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
مهره مار میشه گفت یجور سنگه که کارش مثل عقیق یا فیروزه هست یعنی انرژی مثبت میده به ادم ولی خب خیلی قوی تر از اونهاست
Iran (Islamic Republic of)
شهین باختری
۱۳:۳۱ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
من مهره مار دارم و اثراتش رو به وضوح دیدم . برای دیدن نتایج مهره مار باید اول به خدا توکل داشته باشید و بعدا به مهره هاتون و انرژیش ایمان داشته باشید.
United States of America
افتاب
۱۲:۵۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
شما چه مدت هست که مهره مار داری؟ و اینکه چند وقت بعد اثراتش دیدی ایا بهش دعا چیزی خونده شده ؟
روی محبت هم اثر داشته محبت دیگران به شما ؟
ممنون میشم جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۱:۱۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
سلام چند تا پست گذاشتم در رابطه با مهره مار و خرافات فقط خداوند قادر و توانا به حل مشکلات بنده و شماست در نتیجه مهره مار و اثرات آن دروغ محض است بنده خریدم و کلاه سرم رفت توبه کردم شما گوش بگیرید و از تجربه بنده خاطی درس عبرت بگیرید سایت و عوامل باشگاه خبرنگاران لطفا پست بنده را منتشر کنید با تشکر و سپاس فراوان
Iran (Islamic Republic of)
مهنار درخشان
۱۶:۵۴ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سلام خدمت همه دوستان. خواهر عزیزم اینکه شما از جایی گرفتید و نتیجه ندیدید دلیل نمیشه که بگید این جور چیزا خرفاته ، بالاخره هر کسی یه نظری داره و لزومی نداره نظرش رو بارها و بارها تکرار کنه و به کسی تحمیل کنه. اتفاقا من 4 ماه پیش از همان فروشگاهی که شما به آن اشاره کردی خرید کردم و از زمین تا آسمون راضی هستم ازشون و اینکه لازمه همه بدونن کار کاره خداست و اینجور چیزها وسیله هستند که انرژیشون مقداری آدم رو کمک میکنه. یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
به نظرتون اون خدایی که این مهره رو خلق کرده نمی توته مشکل منو تو رو حل کنه؟؟‌؟
بزارید کنار این خرافات رو
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۱:۳۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت عوامل باشگاه خبرنگاران جوان و کاربران عزیز_ در جواب کاربر عزیز حرف سر اعتقاد داشتن و نداشتن نیست_مهره مار هیچ اثری و فرجی ندارد_ خرافات محض و دور ریختن پول بی زیان_ در این روزهای سخت و خندیدن افراد سود جو و درو غگو به ریش ساده لوحی بنده و..... _ودر جواب کاربر عزیز دیگر چهارماه پیش سفارش و خریداری کردم _ارسال از ارومیه_ جهت اطلاع کاربران گرامی ان شاءالله گوش شنوا و چشم بینایی باشه_ به امید دور ریختن خرافات و خط کشیدن برروی جهل و نادانی_ سایت محترم باشگاه خبرنگاران جوان لطفا تائید کنید_ اهمیت به اعتراض این سایت های کلاهبرداری و سود جو نداشته باشید_ هموطنانتان چشم امیدشان به صداقت و یکرنگی شماست _خداوند از شما راضی باشد ان شاء الله _خدا حافظ و نگهدارتون باتشکرو سپاس فراوان
Iran (Islamic Republic of)
زری
۱۱:۵۹ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
دوستان اگر میخواست مهره مار بی تاثیر باشه این همه آدم خرید نمیکردن. لطفا انرژی منفی ندید. هرکس اعتقاد نداره نخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
چند وقته این مهره مارها گرفتین جواب نداد
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۷:۲۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
با سلام و درود خدمت کاربران عزیز بنده تا الان چند تا پست گذاشتم_ برای آگاهی بیشتر شما دوستان عزیز درمورد مهره مار که واقعا هیچ تاثیری برای هیچ چیز منظورم کاربردی ندارد_ دومیلیون سیصد هزارتومان هزینه کردم اثر فرج بخشی ندیدم_ کارانتی و ضمانت الکی و سرکاری بود خلاصه مطلب از درگاه خداوند طلب عفو و بخشش و استغفار کردم و نادم و پشیمان و امید به بخشش و عفو خداوند دارم_ خواهران و برادران گرامی این بنده نادان و جاهل و ساده لوح_ از سایت پستو پارسی فروشگاه اینترنتی شاپینگ_ مهره مار شاه مهره پیاتون خالدار مصری_ به قول خودشان فول فرکانس_ یعنی بهترین نوع اختصاصی_ دروغ محض را سفارش و خریداری کردم_ روی پاکت ارسالی شهر ارومیه زیربازارچه فروشگاه زرین_ آقای حسینی_ با مراجعه به سایت پستو پارسی_ همه چیز دستگیرتون میشه_ بااین حال این شماره بنده هست برای راهنمایی بیشتر که ان شاءالله گرفتار افراد سود جو و درغگو و کذاب نشید_ و دین و ایمان و هم پول خود را از دست ندهید_ و دچار عذاب و جدان نشید. عوامل محترم باشگاه خبرنگاران لطفا تائید کنید برای هوشیاری هموطنان عزیز.
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۳:۲۸ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
درود بنده آذر ماه داخل همین سایت متن گذاشتم واقعیت از روی جهالت و نادانی و احساسی شده بودم وتعصب احمقانه داشتم الان بعد از گذشت چهار ماه متوجه شدم خیلی ساده لوح و احمق بودم خریدم از سایت بود پستو پارسی فروشگاه اینترنتی شاپینگ بود دوستان دقت کنید اصلن ربطی به سایت دیوار نداره وربطی به قیمت نداره شفاف بگم جاهلیت مدرن هست مهره مار عین بت پرستی و استغفاره الله شریک گرفتن برا خداوند هست بت ها اهل پرستش خود را هلاک و نابود کردن مهره مار هم دقیقا به همین صورت جاهلیت مدرن یعنی همین مقاله کامل و جامع باشگاه خبرنگاران جوان هم دقیقا به همین موضوع اشاره کرده هوشیار باشید فرصت و مجال به افراد سود جو و درغگو و کذاب ندهید لطفا تائید کنید باتشکروسپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
سلام درسته دراسلام ازش حرفی زده نشده ولی خرافات نیست به شرطی ک اصل باشه و دعاش خونده بشه و چهل روز به گردن یا بازو بسته باشه بعد چهل رو اثرش رو نشون میده اونایی ک میگن ما گرفتیم اصل نبودن اصل رو کسی نمیفروشه کی همچین چیزی رو دو میلیون تو دیوار میزاره
Iran (Islamic Republic of)
گلی
۰۳:۰۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
سلام من اصل دارم واسه فروش اگر کسی میخاد ایدی تلگرام یا اینستاگرام بزاره بهش پیام میدم واسه فروش
اونجا تو چت صحبت میکنیم توضیح میدم
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۵:۰۱ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
درود شوهر بنده از سایت شامگاه _فروشگاه اینترنتی شاپتینک _ارومیه زیر بازارچه فروشگاه زرین- با گارانتی وضمانت خرید کرد فریب خورد کلاه سرش رفت_ شما مراقب این سود جوها و دزدان باشید. لطفا سایت باشگاه خبرنگاران جوان تائید کن
Iran (Islamic Republic of)
توت فرنگی
۱۲:۳۵ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
بچها من مهره مار اصل میخوام لطفا ب ایدی تلگرامم پیام بدید هرکی و سراغ دارید Moon1998aaa
France
گلی
۱۲:۰۸ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
سلام ایدی تلگرام واسم بالا نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
من یه نفر پیشناسم دعاشو میخونه میزنه بنامت سر غروب موقع اذان بلید مهره رو بزاری رو یه پارچه تمیز ازادش کنی مثلا بعد تو یه پارچه تمیز،بدوزی و بزاریش تو یه تیکه چرم و ببندی به بازوت یا گردنت کنی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۶:۴۳ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
همه چی برمیگرده به طرز فکرتون طرف میره مهره مار میگیره و واقعا بهش اعتقاد داره که اتفاقات خوب براش میفته وبخاطر تلقینی که میکنه واقعا اتفاقات خوب براش میفته یه داستان براتون بگم یکی از رفیقام تریاک میکشید من بهش پیشنهاد دادم با ب۲ ترک کنه این بنده خدا رفته بود داروخونه بهش ویتامین ب۲ داده بودن این دوتا قرص با هم فرق میکنه،این رفیق ما عکس این قرص رو واسه ما فرستاد منم به دروغ گفتم همین قرصه و خیلی از این قرص تعریف کردم شبش بهم زنگ زد گفت دمت گرم که این قرص و بهم معرفی کردی عجب قرصیه و از این حرفا بعد از یه مدت هم کلا ترک کرد بدون درد و خماری چون واقعا اعتقاد داشت این قرصی که میخوره قرص ب ۲ هست ،میخوام بگم همه چیز برمیگرده به اعتقاد و ذهن انسان ذهن خیلی قویه قدر خودتون و بدونید و فکرای منفی نکنید و به زندگیتون برسید همیشه بگید همه چی درست میشه
یاحق
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۶:۵۰ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
سلام،من یکی لازم دارم کسی هست
Iran (Islamic Republic of)
گلی
۰۲:۳۸ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
لطفا ایدی تلگرام یا اینستاگرام بزارید من پیام میدم واسه فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
سلام من میخوام ازتو میخرمش چطور به دستم میرسد
Brazil
محمد۲۲۸۰
۰۴:۵۲ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
بعضیا میگن دعایی نیاز نداره اینو میگن که یه پولی ازتون بگیرن.به نظر شما دعاش رو حتما باید خوند یا نخوندی هم اون کارشو میکنه.چون من سی سال مادربزرگم یه جفت مهره مار و یک خرمهره داشت که داد به من. نمیدونم برم یجا پیدا کنم دعا بخونن یا ن همینطوری خوبه. دوستانی ک وارد هستین ممنون میشم راهنماییم کنین لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
هیچ چیزی بالاتر از نام خدا نیست مهره مار میگن برا گشایش کار خوبه ادم کارش زود راه میوفته وقتی مهره ما ر همراه داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
من یکی میخوام هر کس داره میخرم ازش
Iran (Islamic Republic of)
گلی
۱۸:۰۹ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
سلام من اصل دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
من یکی میخوام هر کس داره میخرم ازش
Canada
Hosin
۲۱:۰۴ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
من خودم مهره مار گیراوردم دادم دعاشم خوندن خداراشکرروز به روزم زندگیم داره بهترمیشه
Iran (Islamic Republic of)
گلی
۱۸:۱۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
سلام چند روز بعد اثرش دیدی ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
مار جزو مهره داران است یا بی مهره گان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
مار داریم تا مار .مار باید بزرگ باشه و کلفت تا مهره اش هم کار کنه و الا مار کوچک که همه جا هست خاصیتی هم ندارد البته هر چیزی به اندازه خوبه
Iran (Islamic Republic of)
Farahmand
۱۷:۵۲ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
دعای به نام زدن میخواهم لطف بفرمایید ممنون میشوم
Afghanistan
محمد
۱۱:۵۷ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
عالی بود
Afghanistan
محمد
۱۱:۵۷ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۲:۴۱ ۱۷ دی ۱۴۰۲
سلام
درقدیم مهره مار داره مثل بر این بود که مار را تندیس سلامتی.ثروت.وزیبایی .میدانستن و اعتقاد داشتن طرف اگه مار درخونه داشته باشه مریض نمیشه و (اعتقاد داشتن هرجا مار جفت گیری و لونه میزاره گنجی نهفته در اون محل وجود داره)
در اصل بی مار یا بیمار نمیشه
مهره مار هم دراصل به خط وخال های مارهای زینتی و زیبا که به ظاهر زیبا بودن و هر بیننده را بخودش جلب میکرد میگفتن
ودراصل مهر مار به افرادی لقب داده میشد که ظاهری فریبنده یا کلامی زیبا درکل زیبایی خدادای داشت میگفتن
در احادیث و ادیان زیادی هم مار و عقرب و چندتا دیگه از موجودات را به شکل و شمایل اکثر جنیان و علوم غریبه نسبت دادن
درکل مار چون پوست اندازی میکنه وهمیشه پوستی براق و جوان وزیبا داره خط وخال مار را به مهر مثل کردن مثل مهری که وقتی روکاغذ میزنی همون برجستگی را ازخودش روی کاغذ نقش میندازه
متاسفانه عده ایی سودجو مهر را به مهره و استخون و دندون این موجود نسبت دادن و پولهای کلانی هم به جیب میزنن
درکل اگر کسی صادقانه و بی ریا و خوش اخلاق با مردم رفتار و خدمت کنه همیشه به دلها میشنه و یادش در دلها هک میشه
انسان باشیم انسان بودن را آرزو کنیم
Iran (Islamic Republic of)
فریده
۰۳:۱۴ ۱۰ دی ۱۴۰۲
سلام .
من مهره مار دارم برا فردی دیگری هستش میتونم بزنم ب اسم خودم یا ن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
بله حقیقت داره اونقدر انرژی و امواج الکترو مغناطیسی (البته امواج از نوع حماقت) رو بالا میبره که چشم گوش عقل کاملا از کار میندازه زندگی رو وابسته به استخوان مار میدونن.
امان از جهل بی پایان انسان....
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۸:۲۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
کسی هست دعای مهره مار بلد باشه.یا بلد باشه چه جوری ازش استفاده کنیم وچه کارهایی باعث باطل شدنش میشه.تشکر
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محسن
۲۰:۳۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
سلام .من بخاطر مشکلاتی که برام بوجود آمد. وآرامش ندارم یه استا اینو تجویز کرده وقراره بخرم مهره شاه مار شاخدار.اما نمیدونم واقعا همچین چیزهایی که گفته شده درسته یا خیر لطفا کمکم کنید ..حدود ۶ میلیون هم خواسته.آیا بخرم یا خیر.اعتقاد داشتم تا اینکه کامنتها رو خوندم .اگه کسی میداند کمکم کند
Australia
Hasan askari
۰۰:۴۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
مهره مار واقعیت داره .یکی توی مسجد گذاشت کف دستم گفت این مال تو دعاش هم توش بود که یکی از آیه های سوره اعراف هست ..خداوند می فرماید ما همه چیز را جفت خلق کردیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۳۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
سلام من یکیو میشناسم مهره مار اصلی میفروشه اصل هم هستش
ایدی تلگرام magjaa
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۲۲:۴۶ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
درود حقیقت داره خرافاتی در کار نیست_ لازمه عملکرد صحیح و ارتعاش انرژی بی نهایت تا نتیجه گیری و ثابت شدن فقط اعتقاد داشتن_ به مهره هایی هست که در اختیار دارید_ مقاله هم در این مورد زیاد هست مطالعه کنید_ مهره مار اصلی بار مغناطیست بالایی داره و سرشار از انرژی مثبت_ مطلب دیگه باور داشتن مهره هاتون و توکل به خدا_ البته احترام به نظریات و عقیده هرشخص مهم هست وخالی از اهمیت نیست_مار و مهره مار آفریده خداست و خلقت هر آفریننده بی حکمت نیست و قطعا حساب کتابی داره یاحق
Iran (Islamic Republic of)
بنده ی خدا
۲۱:۳۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
دوستان عزیزسلام ، همراه داشتن مهره ی مار، با نیروی مغناطیسی که داره انرژی وارتعاش انسان را بالا برده و باعث محبوبیت بین خودش وآدمای دیگه میشه ، وکلا" برای آدمایی که انرژی وارتعاش خیلی پایینی دارند مناسب هست وبسیااااااار عاااالی،..در ضمن از ابتدای خلقت وتا انتهای خلقت فقط خدااا؛... ومهره ی مار وسیله ای است که می توانیم به خلقت وآفرینش خداپی ببریم، پس دوستان عزیز وبزرگوار از درک‌بالایی برخوردار باشیم وبه اعتقادات هم احترام بگذاریم؛.. با تشکّر?
Iran (Islamic Republic of)
بنده ی خدا
۲۱:۳۴ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
دوستان عزیزسلام ، همراه داشتن مهره ی مار، با نیروی مغناطیسی که داره انرژی وارتعاش انسان را بالا برده و باعث محبوبیت بین خودش وآدمای دیگه میشه ، وکلا" برای آدمایی که انرژی وارتعاش خیلی پایینی دارند مناسب هست وبسیااااااار عاااالی،..در ضمن از ابتدای خلقت وتا انتهای خلقت فقط خدااا؛... ومهره ی مار وسیله ای است که می توانیم به خلقت وآفرینش خداپی ببریم، پس دوستان عزیز وبزرگوار از درک‌بالایی برخوردار باشیم وبه اعتقادات هم احترام بگذاریم؛.. با تشکّر?
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مرضیه آدینه
۱۳:۱۱ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
پس چرا هندیها آنقدر بدبختن در صورتیکه اونجا پر ماره و همش دارن جفت گیری میکنن و پر مهره مار هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۲ مهر ۱۴۰۲
سلام مهره مارو برای جدایی ازشخصی هم میشه استفاده کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۰:۳۶ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
خیلی ها را دیده ام که مهره مار زندگی شون رو عوض کرده
بی تاثیر نیست
Afghanistan
محمدسالم
۰۷:۴۱ ۱۳ مهر ۱۴۰۲
اگرمهره مارازکاربیفته چگونه دوباره آنرا فعال بسازیم که کارکند
Iran (Islamic Republic of)
...
۰۲:۲۸ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
این آزمایش سرکه غیر واقعی است اونی که میزارن تو سرکه حرکت میکنه گوش ماهی یا همون صدف ریز دریایی عکس این مطلب هم همونه
برابر با عقل اگه کسی همچین چیزی با این خاصیت داشته باشه چرا بفروشه
کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی.......وسلام
Iran (Islamic Republic of)
حسینم
۰۸:۳۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
لاحول ولاقوه الابالله)
Iran (Islamic Republic of)
طبب
۰۴:۲۰ ۱۷ تير ۱۴۰۲
مهره مار کاملا صحیح است حالا مغناطیسی نمیدونم از این حرفها کار ندارم ولی جواب میده ففط نمیدونم چرا به بعضیها نمیافته اولش خوب اما آخرش یک قدم به مرگ ولی به بعضیها واقعا می افته اگه جواب یده دیگه از تمام شانس بهر مند خواهی شد من دیدم واقعا الانم ندارم
Australia
Shamila
۱۲:۱۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
آیا کسی خر مهره برای فروش دارد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خرافات محضه چرا از این عمل مار ها را کسی تا حالا به صورت فیلم به معرض نمایش عمومی نگذاشته اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام‌ برادر‌ با‌ یک‌کلام‌ اتمام‌کردی‌ مغناطیس‌حیوانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
من یک مهر مار برای فروش دارم هرکی خواست بگه
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۱:۱۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
سلام دوستان دعای مخصوص مهره مار دارم هر عزیزی مایل بودن اطلاع بدن
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۴ دی ۱۴۰۲
من میخوام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام وقتتون بخیر میشه دعا رو بگیدلطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۸ مهر ۱۴۰۱
با سلام

یه بنده خدا اون روز میگفت که خر رو میکشن
مهره هاشو صاف میکنن با دستگاه و بعد صیقل دادن
بجای مهره مار میفروشن
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۰۱:۳۶ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
سلام مهره مار عالی هست به شرطی که اعتقاد داشته باشی بهش خوب هم جواب میده خواستید بخرید مهره مار افریقایی بخرید
Iran (Islamic Republic of)
Vahab
۱۰:۵۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
خب شمایی ک میدونید مهره مار دروغه چرا میاید تو این صفحه
Iran (Islamic Republic of)
میرجعفری
۰۶:۵۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
مهره مار حقیقت داره
برای اینکه بفهمیم اصلی هست یا تقلبی باید داخل یک ظرف سرکه سفید انگور که انتهای ظرف صاف باشه به فاصله تقریبی پنج سانتی متر بندازیم از پنج تا بیست دقیقه بهم نزدیک می شوند و بهم می چسبند اگر اینطور بود اصله. قبل از انداختن داخل سرکه باید نیست کنی برای چی می اندازی برای مال برای دوستی همسر برای خواستگار. شهرت و...
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۰۴:۴۵ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
آفرین این جمله آخر خیلی قشنگ بود .ما هم شنیدیم که شخصی همیشه خوش شانس هست میگن ببین انگار مهره مار دارد .یا کسی که روز به روز وضع مالیش خوب میشود میگن ببین انگار مهره مار دارد .اما سوال اینجاست اگر مهره مار اینخوشبختی رو میاره چرا الان تو سایت های مجازی ،تو دیوار مردم مهره مار رو میفروشن .چرا پیش خودشون نگه نمیدارن؟
Iran (Islamic Republic of)
صادق قاسمی
۲۳:۴۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
عزیزان از روی عقل فکر کنید الله‌سبحان همه‌ی زندگی ما را دست میکند،مهر مار وطلسم‌اینا فقط خشم خدا دنبالشه لطفا لطفا دوری کنید ازش
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۲:۲۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
اینها همه خرافتاست عشق واقعی خدا است قرآن هست معصومین
Iran (Islamic Republic of)
بهرامی
۱۳:۱۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
سلام دوست عزیز
خیر نون نمیسوزه بلکه پاره میشه خمیر قبل اینکه بزارن تنور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
سلام برادر قدیمی‌ها می‌گفتند کسی که مهره مار با خود داشته باشد اگر در نانوایی برود نان‌ها در تنور می‌سوزد آیا واقعیت دارد
Iran (Islamic Republic of)
بهرامی
۲۱:۳۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
سلام عزیزان من مهره مار رو با پک کامل دادم میفروشم، مهره مار، شاخ مار، جو جادو و دعای بنام زدن رو هم که خودم میتونم انجام بدم
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۹:۲۱ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
دوستان بنده مهره مار و سنگ عقیق دارم هرکی خواست بگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
من هم دارم اگه کسی خواست بگه
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۹:۱۹ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
سلام
دعای مهره مار دارم هرکی خواست بگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
من میخوام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
مارپرورشی هم مهره ش همین تاثیر روداره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
مهره مار اصل دارم هرکسی خواست بگه
Iran (Islamic Republic of)
یونس
۱۱:۴۵ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
ببینید دوستان عزیز اگر واقعا مهره مار ادمو ثروتمند می‌کنه یا مشکلات حل می‌کنه چرا اون کسایی که شب و روز تو دشت بیابون دنبال مار ها هستن یا اون کسایی که بفروش می‌رسونم بجایی نرسیدن در ضمن این مهره مار ها از کشوری میاد که تو اوج فقر زندگی می‌کنند پول ها ی خودرا روی این چیزها حدر ندین درگیر خرافات نشید
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۳:۳۰ ۲۱ مهر ۱۴۰۱
دوست عزیز ..مهره مار با طالع و اسم شخص باید همخوانی داشته باشد نداشته باشه هیچ خاصیتی نداره.ولو اینکه صدتا جفت مهره مار داشته باشی ولی با طالع انالیز اسمت نخونه پشیزی نمی ارزه.
Iran (Islamic Republic of)
Jk
۲۰:۲۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
دقیقا همینه. اینا دارن رویا و توهم فروشی میکنن. هوش جمعی اشتباه نمیکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
مهره مار من سفارش دادم کمتر از ۱تومن هست هنوز دستم نرسیده واقعا این قیمت‌ها مهره اصل هست یا الکیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام، از کجا میتونیم تهیه کنیم که اصل باشه،هر کسی میدونه خواهشا بگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
من اصلش رو دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
منم سفارش دادم چندروز دیکه ب دستم می رسه خیلی امیدوارم که کارام حل بشه هزارتا بدبختی تو زندگیم دارم دلم خوشه به همین مهره مار
Iran (Islamic Republic of)
پانیذ
۲۱:۴۷ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
من مهر مار دعا اعتقاد دارم من خواستکار نداشتم بختم بستن وقتی گرفتم دعا مهردمار خواستگار دارم بستگی داره مهر مار اصل بگیر دعا نویس واقعی باشه اعتقاد نداشته باشی اثر نمیکنه دوستم دعا نویس گفت عید عروسیت همینجوری شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
جالبه واقعا یه مطلب گذاشتید راجع به مهره مار اینجا شد محل خرید و فروش مهره مار
تلقین هم خودش نوعی انرژیه و خیلی هم تاثیر داره و هم علمیه حالا با هر دین و اعتقادی که باشه
کسی که این مهره رو داره به خودش تلقین میکنه و انرژی مثبت میده و تاثیرش رو می بینه و فکر میکنه از مهره ست !
از اولش این داستان مهره مار از کجا اومد؟!
United States of America
علیرضا
۱۰:۱۴ ۳۰ دی ۱۴۰۰
هیچ اتفاقی نمی افتد مگر به اذن خدا ........
شما به بهترین دعانویسان جهان هم مراجعه کنی و بهترین سنگ هارو هم جمع آوری کنی اتفاقی نمی‌افتد مگر با اجازه خالق اینها . این تلاشها بسی بیهوده هست و هیچ تاثیری نخواهد داشت .بجای اینکه واسه گشایش مشکلات به دعانویس و ..... مراجعه کنید .از خود خدا گشایش مشکلات رو طلب کنید .قطعا نتایج بهتری خواهید گرفت .
خودم سالها از روی جهالت از خدا غافل بودم و چشم به بنده خدا داشتم و هیچ گشایشی حاصل نشد تا اینکه به خود خدا متوسل شدم
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۲۲:۲۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
البته حتما فرق می‌کنه اون بنده خدا کی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ایوالله مومن
۰۱:۴۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
عباس
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۲:۵۲ ۱۷ دی ۱۴۰۰
غسل واجب داشته باشی ولی مهره مار گردنت باشه موردی داره
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب طاهری نیا
۱۵:۵۵ ۰۱ دی ۱۴۰۰
منم دوستان یه سالی میشه ازیه نفرمهره مارگرفتم که خیلیم لنگ بود دادش دویست ه .تومان .بردمش پیش یه دعانویس که دخترش جای پدررابعدازمرگ گرفته بودبااینکه خیلی انتظارا ازش داشتم ولی باتاییداصل بودن مهرههاهیچ گشایشی درکاارام ندیدم حالاباخوندن این مطالب بهتره چیکارکنم باهاش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
خرافات رو به علم نچسپون برا تبلیغات بی سواد
Iran (Islamic Republic of)
روژین
۲۳:۳۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
دعای مهر کار کجا باید تهیه کرد من فقط مهره مار دارم دعا نداره
Iran (Islamic Republic of)
روژین
۲۳:۳۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
دعای مهر کار کجا باید تهیه کرد من فقط مهره مار دارم دعا نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
خیلی خرافه پرستی باب شده خدا رحم کنه فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
من امروز اولین روزیه که مهره مار رو گرفتم
یکی از دوستان از طرف مرز هند واسم آورده،تمام عمرم دنبالش بودم و الان پیداش کردم،دادم یه نفر دَم زد واسم ینی همون دعا رو خوند تو شهر ما میگن مولا،و بهش اعتقاد دارم،
هر کسی یه اعتقادی داره یکی باور داره و تأثیرش رو هم میگیره، بعضیا هم اعتقاد ندارن،ب عقاید هم احترام بذارین دلیل نمیشه چون ب چیزی اعتقاد نداری مسخرش کنی.
مهره مار یه دونه فایده نداره باید حتما جفت باشه و اینکه دَم زده بشه. دعاهم کار هر کسی نیس بتونه انجام بده یا اینکه مهره رو با دعا بفروشن اصلا ممکن نیس،یه سری افراد خاصی میتونن مهره مار رو هم تشخیص بدن هم دَم بزنن.
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۳:۴۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
عجباا،،بابا اگه اینجوری بود ک وضع خود هندیا این نبود
Germany
احسان
۲۰:۴۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
من مهره مار اصل دارم. فقط یه دونه فروشنده هم نیستم و تاثیرش گرفتم. شخصا از هندوستان آوردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
من مهره مار گرفتم ولی نمیدونم اصل هست یا نه ولی اصلا شبیه اینا نیست شبیه فندق یه دونه اش هم صدا میده کسی میتونه کمک کته
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
یه مشت دیوانه اید شماها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
عموی من داشت ولی گمش کرد . کار ازاد میکرد .میگفت اونقدر کار جور میشد که نمیرسیدیم همشو .میگه که هر قیمتی که میگفتیم طرف بدون چونه زدن قبول میکرد .خلاصه که واقعا تاثیر داره .اما دوتا نکته باید بدونید اینکه اعتقاد داشته باشید دوم اینکه مهره اصل باشه .
Afghanistan
اسدالله سعادت
۱۷:۳۳ ۲۸ تير ۱۴۰۰
سلام خدمت همه من میخواهم یک مهر مار بخرم چطور میتوانم تشکر
Iran (Islamic Republic of)
بیخیال
۲۲:۲۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
سلام آقا اگر مهره مار بخریم کجا باید بنام بزنیم ثبت املاک ثبت اسناد سند تک برگه
Iran (Islamic Republic of)
بنده
۰۳:۴۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
لطفا به جهل خلق الماس دامن نزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام چه جور سفارش بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۱:۳۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
مهره مار بدون دعا کار نمیکنه . دعاش مهمتر از مهره هست .
Iran (Islamic Republic of)
Tala
۰۰:۳۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
فروش مهره مار اصلی همراه چشم ببر با قیمت بی نظیر
Turkiye
فدا
۲۰:۰۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
چشم ببر میخوام چکار عموووو خخخخهه
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۲:۰۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
سلام چه جوری مهره مار افسون می‌کنند من عتقاد دارم
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۲:۰۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
چه جوری افسون می‌کنند
۱۲۳