نگارخانه شهرستان دیلم با نام غدیر به بهره برداری رسید.

نگارخانه شهرستان دیلم افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، همزمان با افتتاح این نگارخانه، صد عکس از هنرمندان شهرستان دیلم در آن به نمایش گذاشته شد.

فرماندار دیلم در آیین افتتاح نگارخانه این شهرستان گفت: هنرمندان شهرستان دیلم از دیرباز فعالیت‌های بسیار خوبی در رشته‌های مختلف داشته و توانسته اند با امکانات کم افتخارات زیادی به دست آورند.

عبدالامیر قاسمی با اشاره به افتتاح نگارخانه افزود: امروز یکی از بستر‌های ارزشمند در گسترش فعالیت هنرمندان در شهرستان دیلم ایجاد شده ومی تواند تاثیر بسزایی در پیشرفت کار‌های آنان داشته باشد.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر هم بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های متعدد هنری در نگارخانه، می‌تواند علاوه بر معرفی هنرمندان و آثار آن‌ها به جامعه، زمینه ساز جذب نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به مکان‌های فرهنگی و هنری شود و رونق بیشتری به مجتمع‌های فرهنگی هنری ببخشد.

عبدالرضا عالی پور افزود: هنرمندان با خلق آثار هنری خود بخوبی می‌توانند آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهند و در گسترش کار‌های هنری تاثیرگذار نقش بسزایی داشته باشند.

زهره محنایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم نیز گفت: انجمن‌های فرهنگی هنری می‌توانند با برپایی نمایشگاه‌های مختلف با مخاطبان ارتباط خوبی برقرار کنند.

انتهای پیام/ب

نمایشگاه عکس در نگارخانه دیلم برپاشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.