مدیر بیمارستان مکه مکرمه گفت: تا امروز صبح ۲۲۰ هزار خدمات به زائران در مکه مکرمه ارائه شده است.

بستری شدن ۲۳ زائر خانه خدا در بیمارستان‌های مکه مکرمه/ بیماری‌های قلبی و ریوی بیشترین مشکل حجاجمحمد تقی حلی ساز معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت و مدیر بیمارستان مکه مکرمه در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: تا امروز ۲۲۰ هزار خدمت به زائران در مکه مکرمه ارائه شده است که ۱۸۸ هزار ویزیت در مجموعه‌ها و مطب‌ها و نزدیک به ۹ هزار ویزیت تخصصی توسط پزشکان متخصص در بیمارستان و ۵ درمانگاه مکه مکرمه ارائه شده است.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین از ابتدای عملیات حج امسال تا کنون ۶۴۳ نفر در بخش‌های مختلف بیمارستان از جمله اورژانس و بخش‌های مردان، زنان و CCU بستری و ترخیص شده اند.

مدیر بیمارستان مکه مکرمه در خصوص تعداد زائران در بیمارستان مکه مکرمه و بیمارستان سعودی افزود: در مجموع ۲۳ نفر از زائران در بیمارستان های مکه بستری شده اند که ۱۴ نفر در بیمارستان مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر و ۹ نفر در بیمارستان سعودی مکه مکرمه بستری و در حال درمان هستند.

حلی ساز با بیان اینکه بیشتر بیماری‌ها حجاج مربوط به بیماری‌های قلبی و ریوی است،افزود: در بیمارستان‌های سعودی چندین مورد جراحی شکستگی در ناحیه لگن و ران و  دو تا عمل جراحی قلب باز بر روی حجاج ایرانی انجام شده است.
انتهای پیام/

برچسب ها: حج و زیارت ، حج 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار