بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ -اندونزی

قمری:گنج خانلو مدال در دستش بود و با بدشانسی چهارم شد

رییس فدراسیون دوچرخه سواری:گنج خانلو برای اولین بار و در این رشته در تاریخ دوچرخه سواری توانست جایگاه چهارم را بدست آورد.

قمری :گنج خانلو مدال در دستش بود و با بدشانسي  چهارم شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، خسرو قمری رييس فدراسيون دوچرخه سواری كم تجربگی و جوان بودن را عامل اصلی  به دست نیاوردن مدال توسط گنج خانلو دانست و ادامه داد: مدال در دستان گنج خانلو بود و اگر می توانست در يكی از خطوط ٤ يا ٥ پا بزند قطعاً روی سكو بود و مدال می گرفت كه از بابت اين موضوع متأسفم. گنج خانلو برای اولين بار  در اين رشته در تاريخ دوچرخه سواری توانست جايگاه چهارم را بدست آورد و اگر كمی بيشتر تجربه داشت می توانست کسب مدال کند.
قمری افزود : گنج خانلو از رده جوانان به رده سنی اميد آمده و می توانست با يك مدال خوشرنگ بهترين اتفاق را هم برای خود و هم برای تيم دوچرخه سواری ايران به ارمغان بياورد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید

او بیان کرد: قطعاً بايد با امكانات سخت افزاری و نرم افزاری و مسابقات تداركاتی بيشتر اين جوانان را به ميدان بفرستيم و بدانيم كه حضور در اين نوع از تورنمنت ها جای ريسك پذيری ندارد و بايد برای نتيجه گيری حضور پيدا كنيم.


بیشتر بخوانید:جایگاه چهارمی برای گنج خانلو نماینده دوچرخه سواری


انتهای پیام/

اظهارات خسرو قمری درباره گنج خانلو ملی پوش دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار