رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: بیمه هنرمندان صنایع دستی در توافق با صندوق توسعه ملی مرتفع شده و تا پایان این ماه منابع مالی برای بیمه هنرمندان فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ نشست رئیس سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی با سرمایه گذاران و فعالان گردشگری استان  در هتل آنای ارومیه برگزارشد.

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و ریاست میراث فرهنگی ظهر امروز در نشست صمیمی سرمایه گذاران وفعالان بخش گردشگری با اشاره به طولانی بودن فرایند های سرمایه گذاری در بخش گردشگری گفت: دولت باید از سرمایه گذاری در صنعت گردشگری حمایت کند.

مونسان با اشاره به اعطای تسهیلات بانکی گفت: سال گذشته از صندوق توسعه ملی بیش از هزار میلیارد تومان به بخش گردشگری و میراث فرهنگی پرداخت شده است.

معاون رئیس جمهور با اشاره در بخش اشتغال فراگیر روستایی افزود: برای توسعه اشتغال روستایی در بخش صنایع دستی و گردشگری بیش از ۲ هزار و۴۰۰میلیارد تومان تخصیص یافته است.

در یک سال گذشته از محل تسهیلات اشتغال زایی روستایی کم بهره ۲۴۰۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری و رونق صنایع دستی و و ترویج بومگردی اختصاص یافته است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی افزود :با توافق سازمان برنامه و بودجه و سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و همچنین صندوق توسعه ملی بیش از ۸۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از سرمایه گذاران حوزه گردشگری، تورگردی و دفاتر خدمات توریستی اختصاص یافته است.

مونسان با اشاره به بیمه هنرمندان افزود: اردیبهشت امسال با امضای تفاهم نامه با صندوق حمایت از روستائیان مشکل بیمه هنرمندان روستایی مرتفع شد و تلاش می شود تا پایان شهریور ماه مشکل بیمه حوزه شهری نیز حل شود.

انتهای پیام/ی

 

مونسان در ارومیه

 

برچسب ها: گردشگری ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.