امام جمعه شادگان گفت: عشایر نقش مهمی در تأمین امنیت و اقتصاد جامعه ایفا می‌کنند وعشایر مرزبانان و پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تشریح نقش عشایر در تامین امنیت جامعهحجت الاسلام سید مجید شرفی، امام جمعه شادگان بیان داشت: مردم شادگان وفا دار به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند و این شهرستان مهد شعر و ادب و فرهنگ غنی اسلامی است و عشایر نقش مهم و اثرگذاری در تامین امنیت جامعه و توسعه فرهنگ دینی ایفا می‌کنند.

وی افزود: شیوخ و سران عشایر شادگان طی ۸ سال جنگ تحمیلی با جان و دل از ولایت و رهبری دفاع کردند و با تمام وجود از آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری پشتیبانی خواهند کرد.

حجت الاسلام شرفی عنوان کرد: عشایر در صحنه‌های مختلف انقلاب همواره درخشیده و با فرهنگ غنی خود همواره مدافع کشور بوده و در این راه حماسه آفریدند.

امام جمعه شادگان گفت: مقام معظم رهبری هم بر تاثیرگذاری عشایر تاکید دارند و هر اندازه ما تصمیم‌گیری کنیم اگر کمک سران طوایف نباشد نمی‌توانیم شاهد امنیت باشیم وقتی امنیت ایجاد شود می‌توان فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی را پیش برد.

انتهای پیام/م

نقش عشایر در تامین امنیت کشور

برچسب ها: عید غدیر ، عشایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.