مدیر کانون خورشید از راه‌اندازی شورایی با عنوان فعالان غدیری و فعالیت در زمینه نهادینه‌سازی اطعام غدیر خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ حجت‌الاسلام محمدحسین مشکوری مدیر کانون خورشیدبا اشاره به فعالیت‌های کانون خورشید در زمینه غدیر اظهار کرد: کتابی با عنوان ایده‌هایی با شال سبز تألیف شده که بیش از 300 ایده غدیری در موارد مختلف مانند ایده‌های اجتماعی، خانوادگی، مدارس و جوایز غدیری را دربرمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این کتاب به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر شده و جامع‌ترین کتاب برای ایده‌های غدیر محسوب می‌شود.

مدیر کانون خورشید با اشاره به تألیف کتاب لحظه‌های دلپذیر، قصه‌هایی از غدیر گفت: هشت قصه از الغدیر علامه امینی برای رده سنی بین 10 تا 15 سال تألیف شده و هر داستان به صورت نظم و نثر برای کودکان بازنویسی شده است.

وی خاطرنشان کرد: کتاب سوم با عنوان دویدن تا مردی که جلوتر است که در یک نسخه اولیه آیات و روایات پیرامون خانواده اهل بیت(ع) در الغدیر علامه امینی استخراج شده و از سوی سیدمحمد سادات اخوی از نویسندگان پیشکسوت کشور به رمانی تبدیل شده که انتشارات کتابستان به چاپ رسانده است.

مشکوری عنوان کرد: انیمیشنی با عنوان پرده آخر تولید شده که در سطح رسانه ملی با بازخوردهای خوبی مواجه شد و کانون خورشید کار تحقیق و نگارش آن را به سرانجام رساند و حمایت مالی از سوی مسجد جامع غدیر خم تهران انجام شد.

وی یادآور شد: جشن‌های غدیری امسال در شب‌های منتهی به غدیر در زابل برگزار شده و در روستاها و مناطق محروم اطعام غدیر و اقامه نماز عید غدیر در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر کانون خورشید با اشاره به راه‌اندازی شورایی با عنوان فعالان غدیری گفت: در این شورا مجموعه‌های متعدد، فعال و پر تلاش غدیری در قم جمع شده‌اند و از سوی این شورا بنا است مؤلفه غدیری مد نظر قرار گیرد و بحث اطعام غدیر به عنوان موضوع محوری و متمرکز مصوب شده است.

وی یادآور شد: فعالان غدیری در اصفهان، اهواز، شیراز، یزد، مشهد، تهران و ... در حال تلاش هستند تا بحث اطعام غدیر و برپایی ایستگاه‌های صلواتی برای امیر مؤمنان(ع) در غدیر نهادینه شود که بر اساس گزارشات تاکنون روند خوبی داشته است.

انتهای پیام/ت

انتشار کتاب دویدن تا مردی که جلوتر است به مناسبت عید غدیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار