تیم ملی سپک تاکرای کشورمان در دومین بازی خود در مرحله گروهی بازی های آسیایی جاکارتا 2018 بخش "کواد" از تیم ویتنام شکست خورد.

تیم ملی سپک تاکرا مقابل تیم ویتنام شکست خوردبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ یازدهمین روز بازی های آسیایی جاکارتا 2018 در حال پیگیری است و ورزشکاران کشورمان در رشته های مختلف به مصاف حریفان رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

در ادامه مسابقات سپک‌تاکرای بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018 در بخش "کواد چهارنفره" تیم‌ملی کشورمان در دومین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف تیم ویتنام رفت. ملی پوشان کشورمان 2 ست پیاپی این بازی را واگذار کردند تا در نهایت با نتیجه 2 بر صفر بازنده دیدار دوم خود در این مرحله باشند.

تیم‌ ملی سپک تاکرای ایران در گروه دوم با تیم‌های پاکستان، سنگاپور، نپال و ویتنام همگروه است و در دیدار اول خود مقابل تیم پاکستان توانستند با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسند.

ملی‌پوشان سپک تاکرای کشورمان بعد از ظهر امروز پنج شنبه (8 شهریور) در دیدار سوم خود به مصاف تیم نپال می روند و فردا ( جمعه 9 شهریور) سومین دیدار خود را مقابل تیم سنگاپور برگذار خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: تیم ملی سپک تاکرا ایران بازی های آسیایی را با پیروزی آغاز کرد


انتهای پیام/

شکست ملی پوشان سپک تاکرا در دومین دیدار آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار