سعید ملایی جودوکار کشورمان با پیروزی برابر نماینده کره جنوبی راهی فینال بازی های آسیایی شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  رقابت‌های جودو در بازی‌های آسیایی از صبح روز گذشته (چهارشنبه) آغاز شد و جودوکاران روی تاتامی رفتند.

سعید ملایی نماینده وزن منهای 81 کیلوگرم کشورمان برابر حریفی از اندونزی روی تاتامی رفت و توانست با پیروزی برابر این حریف راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.او با پیروزی برابر نماینده چین راهی مرحله نیمه نهایی شد.

ملایی در مرحله نیمه نهایی برابر نماینده کره جنوبی به پیروزی رسید و راهی مرحله فینال شد تا مدال نقره بازی ها را برای خود قطعی کند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

در دومین روز از رقابت های جودو در بازی های آسیایی محمد محمدی بریمانلو نماینده وزن منهای 73 کیلوگرم کشورمان در مبارزه نخست خود حریفی از فیلیپین را ضربه فنی کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.او در این مرحله به مصاف حریفی از قرقیزستان رفت و با پیروزی برابر این حریف راهی نیمه نهایی شد.

بریمانلو با شکست برابر نماینده کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی راهی جدول شانس مجدد شد.

مبینا عزیزی نماینده وزن منهای 57 کیلوگرم کشورمان در مبارزه نخست خود به مصاف حریفی از کشور چین رفت و نتیجه را مقابل این حریف واگذار کرد و از دور رقابت ها حذف شد.

دنیا آقایی در وزن منهای 70 کیلوگرم کشورمان در مبارزه نخست خود برابر نماینده چین روی تاتامی رفت و با شکست برابر حریف خود از دور مسابقات کنار رفت.

پیش از این و در دیدار روز گذشته علیرضا خجسته برابر حریفی از کره شمالی شکست خورد و در همان مبارزه اول از دور رقابت ها کنار رفت.


بیشتر بخوانید: حذف جودوکار ایران از دور رقابت‌ها


انتهای پیام/

نتایج جودوکاران ایران در بازی های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار