رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از مجازات اعدام درباره قاچاقچیان مواد مخدر حمایت کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ -- رئیس جمهور آمریکا -- با اشاره به بحران مصرف مواد مخدر و الکل در آمریکا، بار دیگر از مجازات اعدام درباره قاچاقچیان مواد مخدر حمایت کرد.

ترامپ گفت آمریکایی های بی شماری تحت تاثیر خطر سوء مصرف مواد قرار دارند و بسیاری از ما دوست، همکار و عزیزی را می شناسیم که با مسئله اعتیاد درگیر است. من برادری دارم که مشکل مصرف الکل دارد. فردی فوق العاده و خوش سیما که باید اعتراف کنم به مراتب از من خوش سیما تر است، با این حال اعتیاد به الکل دارد که به واقع زندگی اش را نابود کرده است و این برای خانواده ما بسیار ناگوار است.

وی افزود متاسفانه در سال 2017، حدود روزانه 134 آمریکایی به دلیل مصرف بیش از اندازه مواد مخدر جان خود را از دست دادند. دولت من از تلاش های جاری فراحزبی برای مقابله قانونی با بحران مواد افیونی حمایت می کند. ما مصمم و مایل به پایان دادن به این بحران هستیم یا دست کم میزان آن را به اندازه ای که خیلی ها تصورش را هم نمی توانند بکنند، کاهش دهیم.

ترامپ تاکید کرد: ما قاچاقچیان مواد مخدر را برای جنایتی که مرتکب می شوند به محاکمه می کشیم؛ مجازات شدیدتر و شدیدتر می شود و شاید در مقطعی به عنوان ملت، به قدری هوشمند باشیم که مجازات اعدام را در مورد آنها اجرا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار