رحیم زهیوی قرارداد خود را با باشگاه سایپا فسخ کرد و از این تیم جدا شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رحیم زهیوی، مهاجم فصل گذشته تیم فولاد خوزستان که در نقل و انتقالات لیگ هجدهم به سایپا پیوسته بود ساعتی پیش و در فاصله یک شب مانده تا دیدار نارنجی پوشان پایتخت با تیم سابقش در هفته ششم لیگ برتر، قرارداد خود را با سایپا فسخ کرد و از این تیم جدا شد.

زهیوی که در ۲ بازی اول سایپا در لیگ برتر مقابل سپیدرود و پیکان از سوی علی دایی در ترکیب ثابت سایپا قرار گرفته بود در ۳ هفته اخیر یک دقیقه هم برای خودروسازان به میدان نرفت و به نظر می رسد سرمربی سایپا به دلیل رضایت نداشتن از عملکرد فنی او ترجیح داده با جدایی زودهنگامش موافقت کند.

یکی از مسئولان باشگاه سایپا ضمن تائید این خبر اظهار داشت: علی دایی مربی ای نیست که به زور بازیکن را در تیمش نگه دارد و زمانیکه ببیند دل یک بازیکن با تیم نیست و می خواهد از آن جدا شود بدون هیچ مشکلی با جدایی اش موافقت می کند. درباره زهیوی هم این اتفاق رخ داد و از آنجاییکه او از دایی درخواست کرد به جدایی اش از سایپا رضایت دهد، سرمربی تیم هم به مسئولان باشگاه اعلام کرد قرارداد زهیوی را فسخ کنند. اجازه دهید دایی پس از بازی با فولاد درباره جدایی زهیوی صحبت می کند و درست نیست تیم سایپا را شب قبل از بازی به حاشیه کشاند.

او درباره اینکه آیا دلایل فنی عامل جدایی زهیوی از سایپا بود یا اینکه این مهاجم به دلیل مشکلات مالی باشگاه از تیم جدا شد، گفت: زهیوی از لحاظ مالی مشکلی با باشگاه سایپا نداشت!


بیشتر بخوانید: درویش: شکل جدایی اخباری از سایپا درست نبود/ ترابی سرباز هم شود به تراکتورسازی نمی‌رود


انتهای پیام/

زهیوی از سایپا جدا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار