نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اين دوره از جشنواره بين المللي فيلم هاي کودکان و نوجوانان بيشتر به سمت بومی گرايی حرکت کرده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا نصراصفهانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، اظهار کرد: در جشنواره امسال تلاش شده حداکثر استفاده از ظرفیت های جشنواره و ظرفيت هاي اصفهان صورت گيرد که اين امر  می تواند از نقاط قوت جشنواره امسال تلقي شود.

وی گفت: در اين دوره از طريق نشست هاي هم انديشي با گروه هاي هدف و هنرمندان، فراخوان هاي جمعي براي استفاده از تمامي ظرفيت ها اعلام شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ارتباط با تاثیر جشنواره کودک در توسعه گردشگری اصفهان افزود: جشنواره فیلم کودک، نشان جهاني براي اصفهان است از اين رو بايد در جهت حفظ و توسعه اين نشان تلاش کرد.

وی گفت: باید هنر و هنرمندان دیده شوند و تولیدات آنان را مورد حمایت قرار داد تا بعد از جشنواره نيز شاهد اکران فیلم ها در سینماهای استان برای عموم مردم باشیم.

نصر با اشاره به لزوم مشارکت مردم گفت: حضور مردم و هنرمندان اصفهانی در جشنواره مي تواند بسيار پر رنگ تر از سال هاي قبل باشد.

وي استفاده از نيروهاي داوطلب و سفيران جشنواره را يکي از مهم ترين اقدامات اين دوره از جشنواره دانست و افزود: استقبال جوانان و نوجوانان اصفهانی از اين طرح بسيار زياد بوده که منجر به جلب مشارکت بيشتر مردم و شهروندان و همراهي آنان با جشنواره خواهد شد.

انتهای پیام/م

 استقبال جوانان و نوجوانان اصفهانی از طرح سفيران جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.