مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت :رویکرد شهرداریها در دوره جدید فرهنگی-اجتماعی و توجه به نشاط اجتماعی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ ایرج زاهدپور مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین در جمع خبرنگاران گفت: سعی داریم امسال وظایف و رویکرد شهرداری‌ها را بیشتر به سمت اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و شور و نشاط اجتماعی سوق دهیم و فعالیت شهرداری‌ها صرفا به فعالیت‌های عمرانی محدود نشود.

زاهدپور ادامه داد: پارسال شهرداری‌های استان ۲ هزار و ۱۴۵ فقره پروانه به مساحت یک میلیون و ۳۱۷ هزار متر مربع صادر کردند و یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال هم از محل منابع مالی ارزش افزوده به آن‌ها پرداخت شد.

به گفته وی، در حال حاضر ۳۰ طرح به ارزش ۲ هزار میلیارد ریال برای استفاده از تسهیلات قرض الحسنه معرفی شده اند که امیدواریم با اختصاص آن، برخی از مشکلات شهرداری‌های استان مرتفع شود.

زاهدپور، اعتبارات شهرداری‌های استان در سال جاری را هشت هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال بیان و یادآور شد: ۷۰ درصد این اعتبار به حوزه عمرانی و ۳۰ درصد آن نیز به امور جاری تعلق دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه در پنج ماه نخست امسال ۹۳۰ میلیارد ریال از محل منابع ارزش افزوده بین شهرداری‌های استان توزیع شده، افزود: سال گذشته ۱۴۵ هزار نفر ساعت آموزش در حوزه مدیریت شهری به انجام رسید و این روند در سال جاری نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

رویکرد شهرداریها در دوره جدید، فرهنگی-اجتماعی است

 

برچسب ها: شهرداری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار