دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر گفت: در روز عید بزرگ غدیر خم با همکاری هنرمندان واقعه غدیر در نقاط مختلف استان بوشهر بازسازی و نمایش داده می‌شود.

بازسازی واقعه غدیر در نقاط مختلف استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین کارگر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک عید سیعد و بزرگ غدیر خم و با اشاره به برگزاری جشن این عید در تمام شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر اظهار داشت: مراسم جشن عید غدیر در قالب ۶۰ ویژه برنامه در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی، عید غدیر را بزرگترین عید شیعیان دانست و افزود: در این ایام در ۳۸ شهر و ۲۷۰ روستای استان عید امامت و ولایت برگزار شد.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر بازسازی واقعه غدیر را یکی دیگر از برنامه‌ها دانست و گفت: در روز عید بزرگ غدیر خم با همکاری هنرمندان واقعه غدیر در نقاط مختلف استان بوشهر بازسازی و نمایش داده می‌شود.

کارگربا اشاره به اطعام مردم در روز عید سعید غدیر بیان کرد: اطعام ۵۰۰ روزه‌دار، تکریم سادات و ایتام و برگزاری جشن در مصلی بوشهر ساعت ۱۱ فردا از جمله برنامه‌های عید سعید غدیر در بوشهر است.

وی با بیان اینکه جشن شادی در مساجد و سواحل استان بوشهر برگزار می‌شود از پخت ۵ هزار پرس غذا در کنار مصلی بوشهر خبرداد و تصریح کرد: اطعام ۲۰ هزار مددجوی کمیته امداد و اعزام ۴۰ نفر از برترین‌های کنکور به مشهد‌الرضا از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این عید سعید است.

انتهای پیام/ م

واقعه غدیر در نقاط مختلف استان بوشهر بازسازی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.