همزمان با برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان ، بیش از 20 نماد بزرگ شهری با شعار "شادی های ماندگار" در نقاط مختلف شهر اصفهان نصب شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر اصفهان، حسن موذنی مدیرعامل این سازمان با اعلام این خبر گفت : 10 نماد لبخند که شادی نقش بسته بر چهره کودکان را نشان می دهد ، در بزرگراه های حلقه سوم ترافیکی شهر و 5 قاب بزرگ پروانه مزین به نماد جشنواره  فیلم کودک و نوجوان در مکان هایی نظیر محور تاریخی چهارباغ، پل بزرگمهر ، پل ابوذر و... نصب شده است.

او افزود: در راستای فضاسازی شهری برای میزبانی از جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان، سه نمادکلاکت سینمایی و سه نماد حلقه فیلم نیز در ابعادی بزرگ در مکانهای پل بزرگمهر، پل ابوذر، میدان شهدا و مقابل دفتر و دبیرخانه جشنواره نصب شده و زمان برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان را به مخاطبان اعلام می کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اصفهان از تزئین ویژه آتریوم واقع در میدان امام حسین (ع) با بادکنک های رنگی به بهانه برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان خبرداد و تاکید کرد: شعار "شادی های ماندگار" به این دلیل برای فضاسازی های شهری جشنواره انتخاب شد که از امسال مقرر گردیده است، برگزاری این جشنواره در اصفهان باقی بماند.

موذنی همچنین از اجرای ویژه برنامه نورنمای سه بعدی (ویدئومپینگ) با موضوع جشنواره فیلم کودک و جلوه های شاد و کودکانه همزمان با برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان خبرداد.

اوگفت : این سبک نورپردازی که بیشتر به صورت مناسبتی  است با استفاده از جلوه های ویژه همراه با موزیک و صدا اجرا شده و هیچگونه دخل و تصرفی در بنا و ساختمان تاریخی خانه هنرمندان ایجاد نمی شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اصفهان تصریح کرد: نورنمای سه بعدی ویژه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان از ششم شهریورماه، راس ساعت 21  در ضلع شمالی ساختمان خانه هنرمندان اصفهان اجرا می شود.

انتهای پیام/م

 از فضاسازی شهر با نمادهای لبخند، قاب پروانه و کلاکت سینمایی گرفته تا اجرای نورنمای سه بعدی در خانه هنرمندان

برچسب ها: شهرداری ، تولید فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.