مرد طلایی کوراش ایران در بازیهای آسیایی گفت: به عشق ملتم با دست آسیب دیده و بی‌حس شده فینال را بردم و مدال طلا گرفتم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان الیاس علی اکبری دارنده نشان طلای وزن منهای ۸۱ کیلو گرم کوراش گفت: خودتان دیدید حریف ازبکستانی در بازی پای فینال که ده سال از من جوانتر بود و قدرت زیادی هم داشت تحت تاثیر جو مسابقات قرار گرفت و با حرکت خطای خود باعث آسیب دیگی دستم شد بطوریکه حتی دکتر تیم به من گفت فینال بازی نکنم ولی به عشق ملتم با دست آسیب دیده و بی حس شده مبارزه کردم و بردم تا با طلای خو دل ملتم را شاد کنم.

وی ادامه داد: من این طلا را مدیون خسرو یارو آقای نصیر نژاد هستم چون یکبار خداحافظی کردم ولی آنها از من خواستند که برگردم و برگشتم موفقیت آمیز بود و طلای جایزه بزرگ ازبکستان و آسیایی هند را گرفتم و در این بازیها با تمام توان مبارزه کردم.

علی اکبری خاطرنشان کرد: کوراش ورزش مظلومی است و نیاز به حمایت بیشتر مسوولان دارد ولی حضور آن در بازیهای آسیایی باعث شد تا حریفان با حداکثر قدرت ظاهر شوند من این مدال را به به مردم عزیزروستای خود که همیشه دعایشان بدرقه راه من بود تقدیم می کنم و واقعا از مسئولان جودو و کوراش مربیان و عزیزانی که زحمت کشیدند تشکر می کنم چون اردوها و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شاکرم شرمنده مردم نشدم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

 


بیشتر بخوانید: علی اکبری در کوراش طلایی شد


 

 

انتهای پیام/

اظهارات علی اکبری درباره مدال آسیایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار