ترویج فرهنگ قانون مداری و پایبندی به نظم و انضباط اجتماعی مهمترین شیوه توسعه یافتگی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد اسلامی استاندار مازندران در همایش تجلیل از فرهنگیاران و نمونه های ترافیکی مازندران ضمن تبریک دهه ولایت و هفته ناجا، گفت: ترویح فرهنگ قانون مداری و پایبندی به نظم و انضباط اجتماعی از شیوه های توسعه امنیت و انضباط اجتماعی به شمار می روند.

وی، شکوفایی اقتصاد استان را منوط به پاکیزگی محیط، انضباط و ایمنی در عبور و مرور و ایجاد زیر ساخت های مناسب برای ارائه خدمات به مردم و مسافران در استان برشمرد.

اسلامی، با قدردانی از ماموران پلیس راه و راهور که در توسعه نظم و انضباط اجتماعی نقش موثری دارند، افزود: کاهش آمار تصادفات، ایجاد آرامش روحی و روانی در مردم و مسافران و نیز ایجاد شرایطی برای استفاده بهینه از مواهب الهی از مهمترین دغدغه مسئولان استان مازندران به شمار می آید.

وی، تعیین الگوهای مناسب رفتاری، کنترل محسوس و نامحسوس، اصلاح ساختار و مهندسی حمل و نقل عمومی را از موضوعات قابل توجه در توسعه انضباط اجتماعی و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی در استان برشمرد.

استاندار مازندران با اشاره با این که محور اقتصادی استان برپایه گردشگری است، گفت: تهیه و اصلاح شیوه های گردشگری، حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری، فرهنگ سازی و ترویج قوانین راهنمایی و رانندگی با استفاده از ظرفیت های آموزش و پروش، اصلاح زیر ساخت ها و نقاط حادثه خیز و استفاده از ظرفیت مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد امری ضروری است.

انتهای پیم/ م

ضرورت پایبندی به انضباط اجتماعی برای رسیدن به توسعه یافتگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.