معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز در آینده نزدیک خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ محمود نوری شادکام  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در بازدید ازپروژه‌های عمرانی حوزه درمان شهرستان مهریز از راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان فاطمه الزهرا (س) این شهرستان در آینده نزدیک خبرداد و گفت: قرارداد سی تی اسکن بسته شد و مبلغ اولیه آن ۸۲۰ میلیون تومان واریز شده است و این دستگاه ظرف سه ماه آینده از ژاپن به ایران منتقل می‌شود و ساختمان آن هم در حال تکمیل شدن است و طی ۴-۶ مه آینده دستگاه به بهره برداری می‌رسد.

نوری شادکام  در نشستی با فرماندار مهریز با اشاره به به تکمیل طرح توسعه و بهره برداری ساختمان دیالیز اینبیمارستان افزود: برای تکمیل طرح توسعه بیمارستان مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اختصاص داده می‌شود و بحث تاسیساتی این طرح از سوی فرماندار پیگیری و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اختصاص داده می‌شود و ساختمان دیالیز تا سه ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره نیازمندی این بیمارستان پزشکان متخصص افزود: تعدادی پزشک فوق تخصص به شهرستان مهریز اختصاص داده می‌شود تا مشکلات مردم برطرف شود.

نوری شادکام گفت: هدف ما این است که کرامت انسانی مراجعه کنندگان حفظ شود و تلاش بر این است که مهریز یکی از شهرستان‌های فعال در عرصه درمان و بتواند باری از مشکلات استان را بردارد و مراجعین مناطق جنوب شرق را پوشش دهد.

 معاون درمان در قالب تیمی از حوزه درمان و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ازپروژه‌های عمرانی حوزه درمان شهرستان مهریزبازدید کرد.

انتهای پیام/ی

بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن بیمارستان فاطمه الزهرا (س) به ززودی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.