ستاره جوان تیم فوتبال استقلال خوزستان فردا مقابل شاگردان مجید جلالی قرار خواهد گرفت تا نخستین بازی رسمی خود در لیگ هجدهم را انجام دهد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یونس دلفی، ستاره 18 ساله تیم ملی امید فوتبال ایران و باشگاه استقلال خوزستان که با درخشش در لیگ هفدهم و تیم ملی امید فوتبال کشورمان از باشگاه آیندهوون پیشنهاد همکاری دریافت کرد، باید پس از دیدار شاگردان زلاتکو کرانچار و سعودی ها به هلند می رفت تا در تست های پزشکی این تیم شرکت می کرد اما با مخالفت فدراسیون فوتبال و مسئولان تیم ملی امید روبرو شد تا روادید این بازیکن باطل شود.

هم اکنون مدیر برنامه های یونس دلفی و مسئولان باشگاه پی اس وی آیندهوون در حال تلاش هستند تا کارهای ویزا و روادید این بازیکن را انجام دهند تا او برای عقد قرارداد به سرزمین لاله های نارنجی ( لقب کشور هلند ) برود اما تا آن زمان، او برای استقلال خوزستان بازی می کند.

آبی های دیار کارون باید در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر به مصاف پیکان بروند و دلفی در اختیار تیم استقلال خوزستان است و با صلاحدید داریوش یزدی مقابل پیکان بازی می کند. او در 4 بازی تیم امید کشورمان مقابل عربستان سعودی، کره شمالی، میانمار و کره جنوبی بازی کرد و عملکرد خوبی داشت اما به دلیل مشکلاتی تا کنون در ترکیب تیم باشگاهی اش بازی نکرد و به احتمال زیاد، فردا ( پنج شنبه ) نخستین بازی رسمی خود را در لیگ هجدهم انجام خواهد داد.

دیدار تیم های پیکان تهران و استقلال خوزستان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر از ساعت 20:15 فردا ( پنج شنبه ) در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می شود.


بیشتر بخوانید:

انتقال دلفی به آیندهوون قطعی شد

 آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران


انتهای پیام/

دلفی مقابل پیکان بازی می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار