ماموران آتش نشانی ساری مرداد ماه امسال از ۳۷۸ مکان بازدید ایمنی داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن کلانتری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری از ۳۷۸ مورد بازدید ایمنی از اماکن مختلف ساری در مرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت از ۲۴۳ واحد مسکونی، ۳۵ واحد تجاری و ۱۰۰ واحد از ادارات و سازمان‌ها در نقاط مختلف شهر ساری بازدید ایمنی بعمل آمد.

وی به فعالیت‌های مختلف اداره پیشگیری سازمان اشاره کرد و افزود: صدور ۲۴ گواهی حریق و حادثه و صدور ۱۶ گزارش بررسی علت وقوع حوادث، به درخواست ادارات بیمه، مراجع قضایی و شهروندان حادثه دیده از دیگر اقدامات بخش پیشگیری و کارشناسی سازمان در این مدت است.

کلانتری به طرح بازدید ایمنی از تکایا و مساجد با توجه به در پیش بودن ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان طبق سنوات گذشته اشاره کرد و گفت: از آغاز این طرح تاکنون ۸۲ حسینیه و مسجد در ساری مورد بازدید قرار گرفت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری افزود: لازم است متولیان، هیات امنا و مسئولین مرتبط الزامات ایمنی در مساجد و تکایا را رعایت و اجرا نمایند.

وی از اجرای طرح بازدید ایمنی از مدارس با توجه به نزدیکی زمان بازگشایی آن در ساری خبر داد.

کلانتری گفت: این سازمان جهت بازدید ایمنی و مشاوره در این زمینه آمادگی کامل دارد و شهروندان می‌ توانند با مراجعه به اداره پیشگیری یا تماس با شماره ۳۳۲۶۰۱۴۰ از خدمات ایمنی و مشاوره لازم بهره‌ مند گردند.

انتهای پیام/ م

بازدید ایمنی ۳۷۸ مکان در ساری

برچسب ها: آتش نشانی ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار