آیین نکوداشت هشت شهید پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) و 600 شهید ارتشی قم برگزار شد.

آیین نکوداشت شهدای پدافند هوایی و ارتش قم برگزار شدبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مراسم گرامیداشت ، یاد و خاطره 8 شهید پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) و 600 شهید ارتشی قم برگزار شد.

 در این مراسم که خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و امیران و کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا کشور حضور داشتند، از صبر و استقامت خانواده های معظم شهیدان محسنی ، علی مددی ، یزدی ، نورپور، بادی ، خشتی و حمید از شهدای پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) قم و همچنین شهید مهدی لطفی نیاسر از شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

رونمایی از دو کتاب «ستاره های پر فروغ» و «هفت قطره» به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، با موضوع تبیین زندگی نامه شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در کتاب ستاره های پرفروغ زندگی نامه 70 شهید ارتش از جمله سرلشکر شهید محمد فراشاهی ، سرلشکر خلبان شهید عباس اکبری ، شهید نصرت الله آقایی و ابوالفضل مهدی یار گردآوری شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در این مراسم توفیق خدمت در ارتش جمهوری اسلامی را افتخاری برای همه ارتشیان غیور و دلاور ایران اسلامی دانست و گفت: ارتش در بخش ها و مقاطع مختلف در مقابل هجمه های دشمن ایستادگی و مقاومت کرده و امروزه ثمره آن مقاومت ها، اقتدار عزت و امنیت ایران اسلامی در منطقه است.

امام جمعه قم، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی را مرهون پایمردی، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و شجاعت غیورمردانی دانست که با صلابت و اقتدار ، در مقابل دشمنان ایستاده و در هر مقطعی با بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه ، راه نفوذ را برای بدخواهان نظام بستند.

انتهای پیام/ش

گرامیداشت شهدای پدافند هوایی  قم

برچسب ها: شهدا ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار