نماینده مردم شاهین‌شهر گفت: رئیس جمهور باید برنامه‌ای اساسی برای برون رفت از گرانی‌ها و ایجاد ثبات در قیمت‌ها ارائه کند.

رئیس جمهور باید برنامه‌ای برای برون رفت از گرانی‌ها ارائه کندبه گزارش خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 7 شهریور) طی تذکری شفاهی، اظهار کرد: با توجه به اینکه نمایندگان از پاسخ‌های رئیس جمهور قانع نشدند، انتظار دارند که وی برنامه‌ای برای برون‌رفت از گرانی‌ها ارائه دهد.

وی ادامه داد: متأسفانه ما شاهد کاهش قدرت خرید مردم در نیازهای اصلی‌شان هستیم و از سوی دیگر قیمت‌ها با بی‌ثباتی شدید روبه‌رو هستند و رئیس جمهور باید بگوید که برای ایجاد ثبات در قیمت‌ها چه برنامه‌ای دارد.

نماینده مردم شاهین‌شهر تصریح کرد: برای مثال مصالح ساختمانی به شدت گران شده است و این موضوع ساختمان‌سازی را دچار مشکل کرده و بسیاری از افراد بیکار شده‌اند.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد در تهیه جهیزیه دچار مشکل شده‌اند، اظهار کرد: متأسفانه قیمت خوار و بار اصلی مردم بسیار گران شده و روز به روز هم افزایش می‌یابد که در این زمینه می‌توان به 13 هزار تومانی شدن یک قالب پنیر اشاره کرد.

وی تأکید کرد: براین اساس رئیس جمهور باید یک برنامه مشخص ارائه دهد و بگوید که برای رفع این گرانی‌ها چه می‌خواهد انجام دهد.

علی مطهری که ریاست جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: رئیس جمهور روز گذشته در جلسه علنی حضور یافت و فقط برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان آمده بود و قرار نبود که برنامه‌ای ارائه کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار