مدیرکل امور مالیاتی استان خراسان شمالی گفت: در پنج ماهه امسال، ۴۵۰ میلیارد ریال از درآمد‌های مالیات به حساب دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان واریز شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ یوسف یعقوبی نژاد مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی با اشاره به سهم سه درصدی دهیاری ها، شهرداری‌ها و روستا‌های فاقد دهیاری از درآمد‌های مالیات بر ارزش افزوده گفت: در پنج ماهه امسال، ۴۵۰ میلیارد ریال از درآمد‌های مالیات بر ارزش افزوده به حساب دهیاری ها، شهرداری‌ها و روستا‌های فاقد دهیاری استان واریز شده است.

وی افزود: میزان درآمد‌های مالیاتی پرداخت شده به دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان در پنج ماهه امسال به نسبت مدت مشابه پارسال ۶۸ درصد افزایش یافته است.
یعقوب نژادافزود: از ابتدای اجرای طرح مربوط به پرداخت ۳ درصد از درآمد‌های مالیات بر ارزش افزوده به حساب دهیاری و شهرداری‌ها در سال ۸۷ تاکنون سه هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال به حساب آنان واریز شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال وصول ۹۸۰ میلیارد ریال درآمد مالیاتی در استان به ثبت رسیده است، گفت: در پنج ماهه امسال ۶۶۵ میلیارد ریال مالیات مستقیم و ۳۱۵ میلیارد ریال مالیات غیر مستقیم وصول شده است.

یعقوبی نژاد با اشاره به بخشودگی جرائم و تقسیط بدهی‌های مالیاتی در استان خراسان شمالی گفت: میزان جریمه‌های مالیاتی در استان پارسال ۴۸۰ میلیارد ریال بود که تنها ۹ میلیارد ریال از این میزان گرفته شد و مابقی بخشوده شد.

انتهای پیام/آ


ثبت وصول درآمد مالیاتی در استان خراسان شمالی 

برچسب ها: مالیات ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.