معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک در سفر به زرندیه از اتصال حدود ۷۳ درصد شهرک‌های صنعتی کشور به شبکه گاز خبرداد.

فتحعلی محمد زاده معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شرکت‌های صنعتی ایران در حاشیه مراسم افتتاح گاز رسانی فاز شرقی شهرک صنعتی مامونیه در شهرستان زرندیه استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: در مجموع ۸۰۸ شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی در کشور در ۵۸۸ شهرک صنعتی در کشور ایران متصل به شبکه گاز هستند و از این نعمت الهی استفاده می‌کنند.

محمد زاده افزود: استفاده از شبکه گاز در شهرک‌های صنعتی در رابطه با حفظ زیست محیطی برای سازمان صنایع و شهرک‌های صنعتی ایران بسیار حائز اهمیت و کمک بسیار مهمی برای پایدار بودن مسائل زیست محیطی و تامین انرژی در واحد‌های صنعتی هست.

وی اضافه کرد: دراستان مرکزی ۳۱ شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی با مدیریت شهرک صنعتی این استان و همکاران حوزه فنی تمامی این شهرک‌ها به شبکه توزیع گاز متصل هستند و از این خدمت استفاده می‌کنند.

افتتاح طرح گازرسانی فاز شرقی شهرک صنعتی مامونیه

معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شرکت‌های صنعتی ایران با اشاره به بازدیداز واحد‌های صنعت شهرک صنعتی مامونیه و افتتاح طرح گازرسانی فاز شرقی این شهرک ادامه داد: این طرح با مبلغ ۴۰ میلیارد ریال برای ۲۲ کیلومتر شبکه توزیع گاز و دو ایستگاه ۲۲ متر مکعبی که در شهرک صنعتی مامونیه ساخته شده و به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: ضمن گازرسانی به واحد‌ها برای کسانی که میخواهند در شهرک صنعتی مامونیه
که از شهرک‌های خوب صنعتی درکشور و در استان مرکزی هست برای مولد‌های کوچک و مقیاس‌های کوچک و سی اچ پی آی سرمایه گذاری کنند که همزمان تولید برق و حرارات باشد میتوانیم خدمات ارائه بدهیم.

محمد زاده بیان کرد: دراین شهرک هزارو ۱۰۰ هکتاری امکانات آب، برق، گاز و تلفن و معابر و زیرساختی فراهم است و برای سرمایه گذاری ما دراین شهرک ۳۵۰ قرارداد واگذاری داریم که بحمد الله ۲۰۰ واحد آن به بهره برداری کامل رسیده است.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.