برای نخستین بار در تاریخ هندبال فارس ، تیم های زنان شهید چمران لارستان و مردان کازرون راهی جام باشگاههای آسیا می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ‌پاکدل رییس هیات هندبال استان فارس در  نشست خبری با اهالی رسانه گفت: هندبال فارس در بخش بانوان رشد بسیار خوبی داشته به گونه‌ای که تیم شهید چمران لارستان برای نخستین بار در هندبال بانوان، قهرمان رقابت‌های غرب آسیا شد.

 پاکدل افزود: استان فارس هم اینک ۳۰ بازیکن در رده بانوان و آقایان در اردو‌های تیم ملی دارد و باید بپذیریم فارس، قطب هندبال کشور است و ۲ بازیکن این استان بنام فرزاد رستمی و علی رحیمی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا بهمراه تیم ملی، به مقام پنجم آسیا رسیدند.

وی ادامه داد: در ارزیابی صورت گرفته از سوی فدراسیون هندبال، هیات فارس در سال ۹۵ و ۹۶، عنوان برتر کشور را کسب کرد.

نائب رییس فدراسیون هندبال بیان کرد: در سال ۹۱ به دلیل مشکلات مالی، تمام بازیکنان هندبال بانوان فارس به سبزوار کوچ کردند و، اما پس از این اتفاقات و با کمک و همدلی که در نزد اعضای هیات هندبال فارس به وجود آمد، هندبال بانوان و آقایان فارس، دوباره احیا شد.

علیرضا پاکدل افزود: تیم بانوان شهید چمران لارستان و نیروی زمینی کازرون نمایندگان استان فارس امسال بعنوان نماینده ایران، به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اعزام خواهند شد و درخصوص این موضوع نیازمند حمایت مسئولان استان فارس هستیم.

رییس هیات هندبال استان فارس گفت: استان فارس، صنعتی نیست که بخواهیم از این ظرفیت برای کمک به هندبال استفاده کنیم، اما با کمک‌های مردمی و حمایت اداره کل ورزش و جوانان این استان، در رقابت‌های مختلف داخلی و خارجی شرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/ن

اعزام تیم های زنان شهید چمران لارستان و مردان کازرون به جام باشگاه های آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار