معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان می خواهند مردم ایران را از ارزش‌های انقلاب اسلامی دور کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛  سردار محمد رضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش بصیرتی نخبگان اقشار سپاه الغدیر استان یزد و گفتمان سازی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی  با اشاره به مشکلات فراوان غیر قابل انکار در جامعه گفت: تلاش دشمنان سست کردن مردم از راه انقلاب اسلامی است آنها می خواهند ما را از ارزش‌های انقلاب اسلامی دور کنند.

سردار نقدی با اشاره توطئه های آمریکا علیه ایران افزود: انقلاب اسلامی در برابر این توطئه ها مقامت نشان داد و در نتیجه باعث افتخاراتی در علم ،صنعت ،کشاورزی و جنبه های معنوی شد و ملت ایران را از وجود انسان های حقیر و وابسته نجات داد و کارنامه ی درخشانی را برای مردم خود رقم زد.

وی بیان کرد: ظرفیت دانشگاه‌ها دو برابر دوران گذشته شده است همه‌ی این افتخاراتی که در دست داریم نتیجه‌ی انقلاب است.

سردار نقدی گفت: ایران هیجدهمین کشور اقتصادی دنیا است و هر پیشرفتی که در همه زمینه ها صورت گرفته است نتیجه‌ی انقلابی گری و حمایت از انقلاب اسلامی است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایت‌های رضا شاه در دوران پهلوی افزود: بزرگترین خیانت رضا شاه کشیدن راه آهن برای ارتش انگلستان در دوران پهلوی بود.

سردار نقدی افزود: فساد‌ها دربار ایران در دوران محمد رضا شاه باور نکردنی بود حتی کسانی که مخالفت‌های زبانی در امور دربار داشتند را به شهادت می‌رساندند .

انتهای پیام/ی

ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان

برچسب ها: سپاه ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار