همزمان با هفته دولت و با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و فرماندار اشکذر اولین سینما در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ فهیمه سهیلی رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه در استان یزد ۱۸ سالن سینما در حال فعالیت است گفت: ۹ سالن در شهر یزد، شهرستان‌های اردکان و میبد هر کدام دو سالن سینمایی، بافق، تفت، ابرکوه، مهریز و امروز هم اشکذر که شروع به کار خود را رسما آغازکرد.

سهیلی افزود: سالن سینمایی دیگر ما همزمان با شب عید غدیر در شهرستان بهاباد افتتاح و آغاز به کار خواهد کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه افتتاح اولین سینما در شهرستان اشکذر با همکاری این اداره کل و آموزش و پرورش بوده است گفت: بهره برداری از سینما در مناطق مختلف و در اختیار عموم مردم قرار دادن حرکتی در جهت توسعه فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی است.

جوادیان زاده به رویداد‌های سینمایی استان همزمان با سراسر کشور اشاره و گفت: برگزاری جشنواره فیلم رضوی در اواخر آبان ماه سال جاری که تاکنون ۳۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده، جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان و جشنواره فیلم حقیقت که همزمان با تهران فیلم‌های آن در یزد اکرام خواهد شد از جمله این رویدادهاست.

وی ابراز امیدواری کرد ضرب آهنگ سینما یزد همزمان با شهر‌های بزرگ کشور هماهنگ شود تا مردم یزد هم بتوانند از تولیدات سینمایی ایران بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ی

اولین سینما شهرستان اشکذر به بهره برداری رسید

برچسب ها: تئاتر ، فیلم سینمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.