به مناسبت هفته دولت ۵۰ طرح درمانی و بهداشتی به صورت همزمان در استان فارس افتتاح شد.

بهره برداری از ۵۰ طرح درمانی و بهداشتی در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به مناسبت فرارسیدن هفته دولت با حضور استاندار فارس ۵۰ پروژه درمانی به طور همزمان از طریق ویدئو کنفرانس در مرکز جامع سلامت رضوان  به بهره برداری رسید.

این ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان اجرا شده است.

این پروژه‌ها که شامل مراکز جامع سلامت، پایگاه سلامت، خانه بهداشت و پانسیون پزشک است در استهبان، آباده طشک، ارسنجان، اقلید، بوانات، بیضا، خرمبید، داراب، زرین دشت زرقان، سرچهان، شیراز، فراشبند، فیروزآباد، قیر و کازرون، کامفیروز، کوار، مرودشت، ممسنی و مُهر در اختیار مردم شریف استان فارس قرار گرفت.

مرکز جامع سلامت رضوان یکی از این ۵۰ پروژه بود که با حضور استاندار فارس به بهره برداری رسید.

این مرکز توسط خیر نیک اندیش، علی اکبر قدومی در زیربنایی به مساحت ۸۳۰ متر احداث شده و ۵۳هزار شهروند ساکن در منطقه رضوان از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

تبادار استاندار فارس در مراسم افتتاح این طرح‌ها با بیان اینکه مجموعه‌ی فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز باعث شده که این دانشگاه در عرصه‌ی پزشکی در سطح کشور سرآمد باشد، گفت: تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های خوب این دانشگاه بویژه سرمایه انسانی متخصص و متعهد به مقوله‌ی توریسم درمانی در استان توجه ویژه‌ای کنیم.
انتهای پیام/ر

افتتاح طرح‌های درمانی و بهداشتی

برچسب ها: هفته دولت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار