۳۷ نفر از پیشکسوتان عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی به مناسبت هفته فرهنگی قزوین تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ احد چگینی عضو شورای شهر قزوین در مراسم تجلیل از مفاخر و پیشکسوتان با اشاره به اینکه قزوین کلکسیونی از مفاخر است گفت:تمرکز بر رویکرد هنری و فرهنگی از اولویت‌های شورای شهر پنجم است.

چگینی همچنین با اشاره به افتتاح خانه هنرمندان در پارک مشاهیر گفت: امیدواریم راه اندازی این خانه آغازگر اتفاقات خوب در حوزه هنر باشد.

وی در ادامه گفت: قزوین در گذشته صاحب بزرگانی، چون عبید زاکانی، میرعماد، عارف قزوینی بود و امروز از وجود اساتیدی بزرگ همچون دبیرسیاقی و خرمشاهی بهره‌مند است.

عضو شورای شهرقزوین افزود: قزوین کلکسیونی از اندیشمندان مختلف در حوزه‌های هنری و علمی دارد که حرف‌های زیادی در سطح ملی و بین المللی برای گفتن دارند.

سخنگوی شورای شهر هم از بررسی لایحه‌ای در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا، با عنوان تجلیل از نام آوران فرهنگ و هنر خبر داد.

مهدیه سادات قافله باشی در ادامه گفت: بنده به سهم خود بابت تمام کمبودها، بد اخلاقی‌ها و بی مهری‌ها در قبال فرهیختگان و نام آوران هنر و فرهنگ شهر عذر خواهی می‌کنم و امیدوارم که مجموعه مدیریت شهری بتواند قسمتی از کاستی‌ها را جبران کند.

انتهای پیام/

قدردانی از پیشکسوتان فرهنگی قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار