فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: گروه‌های جهادی به مناطق محروم بوشهر برای ارائه خدمات فرهنگی، عمرانی و آموزشی اعزام شدند.

اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سردار علی رزمجو ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اعزام گروه جهادی به مناطق کم برخوردار استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات مناطق محروم و کم‌برخوردار استان گروه‌های جهادی به مناطق محروم برای ارائه خدمات فرهنگی، عمرانی و آموزشی اعزام شدند.

وی یکی از ویژگی‌­های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را رسیدگی به مناطق محروم دانست و تصریح کرد: علاوه بر پاسداری از انقلاب اسلامی، رسیدگی به مناطق محروم از رسالت‌های سپاه پاسداران است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۱۰۵ گروه جهادی در بوشهر مشغول محرومیت‌­زدایی بر مبنای تکلیف­‌مداری در نقاط مختلف محروم استان بوشهر هستند.

سردار رزمجو تصریح کرد: امروز دانشجویان بسیجی ناحیه دانشجویی عمار استان با همکاری سازمان بسیج سازندگی استان در روز‌هایی که از درس فارغ هستند به جای اینکه به استراحت بپردازند به صورت داوطلبانه و مشتاقانه با هماهنگی مسئولان محلی به مناطق صعب‌­العبور و محروم آمده و با مشارکت مردم مشغول ساخت و ساز واحد‌های مسکونی، مسجد و سایر موارد لازم برای خانواده­‌های محروم و مستضعف هستند.

وی با بیان اینکه این پروژه‌­ها یا به بهره‌­برداری رسیده و یا در آینده نزدیک به بهره‌­برداری می­‌رسند افزود: اعزام اردو‌های جهادی در همه فصول سال انجام می‌شود که در فصل تابستان حضور دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان حال و هوایی خاصی به این برنامه جهادی می‌دهد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) با حضور در جمع جهادگران بسیجی در روستا‌های ایل شهر و امامزاده بوشکان دشتستان با روند فعالیّت­‌های این گروه جهادی آشنا و از کارگاه آموزش خیاطی، جشنواره غذا و نمایشگاه صنایع دستی و هنری این جهادگران در حسینیه بوشکان نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/م

گروه‌های جهادی به مناطق محروم بوشهر برای ارائه خدمات فرهنگی، عمرانی و آموزشی اعزام شدند

برچسب ها: علوم پزشکی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.