ریزش آوار از پشت بام یک حسینیه به داخل کوچه موجب مجروح شدن راننده پراید و آسیب دیدن خودروی وی شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ریزش دیواری به طول 20 متر از پشت بام حسینیه ای درمنطقه خزانه تهران به داخل کوچه باعث شد یک دستگاه خودرو سواری در حال حرکت متلاشی و راننده آن مصدوم شود.

بنابر این این گزارش، به رغم ریزش آوار زیاد در کوچه، خوشبختانه در این حادثه به رهگذران آسیبی نرسید.

ریزش آوار دیوار پشت بام روی پراید در حال حرکت

 وقوع این حادثه ساعت 10:58 دقیقه روز گذشته طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 اطلاع داده شد که بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 83 به همراه گروه های امداد و نجات 2 و 6 این سازمان به محل حادثه واقع در فلكه چهارم خزانه ابتدای، خیابان شریعتی اعزام شد.

به گفته امیر حسین ورمزیار افسر آماده منطقه هفت عملیات سازمان آتش نشانی تهران، دیوار لبه پشت بام یك حسینیه به طول 20 متر و عرض تقریبی یك متر به علت نامشخصی به داخل کوچه ریزش کرد.

وی اضافه کرد: به هنگام ریزش دیوار، یک دستگاه خودرو سواری پراید از مقابل ساختمان حسینیه در حال عبور بود که ناگهان مقادیر زیادی آوار دیوار بر روی این وسیله نقلیه فروریخت.

ریزش آوار دیوار پشت بام روی پراید در حال حرکت

ورمزیار در ادامه گفت: براثر این حادثه، خودرو سواری متلاشی شد و راننده آن در داخل اتاقک آن گرفتار و مجروح شد و همچنین با پرتاب شدن آجرهای این دیوار به اطراف چندین خودرو سواری که کنار کوچه پارک شده بودند، دچار خسارت شدند.

افسر آماده آتش نشانی در مورد چگونگی عملیات نیروها اظهار داشت: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل برای جلوگیری از تردد خودروها و رهگذران با كشیدن نوار خطر در دو اطراف کوچه، راه را مسدود کردند و همچنین نیروهای عملیات با رعایت اصول ایمنی و با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات(هولماترو) اقدام به خارج كردن راننده از داخل خودرو سواری کرده و در ادامه نیز این وسیله نقلیه را به مکان امنی در خیابان انتقال دادند.

ورمزیار خاطرنشان كرد: آتش نشانان بی درنگ راننده خودرو كه مردی 34 ساله بود را به عوامل اورژانس حاضر در محل سپردند. پس از انجام معاینات اولیه توسط عوامل اورژانس مشخص شد این شخص از ناحیه دست ها، سر و سینه و كمر دچار آسیب دیدگی شده است كه بلافاصله به مركز درمانی انتقال داده شد.

وی اضافه کرد: با حضور عوامل شهرداری و اداره برق در محل حادثه نسبت به ایمن سازی محل جهت پیشگیری از برق گرفتگی مردم و همچنین انتقال آوار ریخته شده به محل مناسب اقدام شد.

علت وقوع این حادثه هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار