رئیس پلیس راه استان گفت: رانندگانی که مرتکب 2 تخلف همزمان شوند، خودروی آن ها به مدت 72 ساعت توقیف و روانه پارکینگ خواهد شد. 

محمدحیدری  رئیس پلیس راه استان  کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت: سرعت، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ خط قرمز پلیس است و بدون هیچ گذشتی با رانندگانی که مرتکب این تخلفات شوند قاطعانه برخورد می شود.

وی افزود: در طول مسیر اگر راننده ای مرتکب 2 مورد از تخلفات یاد شده شود، پلیس به مدت 72 ساعت خودروی وی را توقیف و روانه پارکینگ می کند.

 حیدری ادامه داد: رعایت فاصله طولی، خودداری از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی، رانندگی در بین خطوط و استراحت در هنگام خستگی مهمترین مواردی است که رانندگان باید به ان توجه داشته باشند.

این مقام انتظامی همچنین از آماده باش صددرصدی پلیس راه کرمانشاه در آخرین ماه تابستان که حجم سفرها افزایش می یابد خبر داد و گفت: نیروهای پلیس به منظور حفظ ایمنی رانندگان و مسافران تا پایان شهریورماه به صورت شبانه روزی در سطح جاده های استان مستقر خواهند بود.

وی در ادامه از رانندگان خواست تا به خاطرحفظ جان خود وسرنشینان خودرو حتماً مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت و با پلیس همکاری کنند.

سرهنگ حیدری  بیان کرد: رانندگانی که قصد سفر دارند، قبل از حرکت از طریق سامانه 1202020 نسبت به استعلام خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه خود اطمینان حاصل کنند چراکه خودروی رانندگانی که 30 درصد نمره منفی در گواهینامه و بیش از 10 میلیون ریال جریمه در سوابق آنان ثبت شده باشد از سوی پلیس راه توقیف می شود.

انتهای پیام/ز

آماده باش صددرصدی پلیس راه کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.