پدر لبنانی که نیازمند کمک مالی برای درمان بیماری فرزندش بود خام پیشنهاد فریبنده مقام عربستان سعودی نشد و پاسخی کوبنده به او داد.

پاسخ کوبنده مرد لبنانی به مقام سعودی/پیشنهادی که بوی توطئه می داد!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مردی اهل لبنان که فرزند 6 ساله‌اش "محمد العوطه" از یک بیماری نادر رنج می‌برد با پاسخ کوبنده خود به پیشنهاد "وليد البخاري" کاردار سفارت عربستان در لبنان تحسین هموطنان خود را برانگیخت.

ماجرا از این قرار بود که پس از راه افتادن پویشی برای جمع‌آوری کمک‌هزینه درمان کودک لبنانی در فضای مجازی، مقام سعودی مذکور با اهدافی شوم و به قصد سوء‌استفاده از موقعیت نابسامان این خانواده ضمن ادعای احساس مسئولیت عربستان در این باره، پیشنهاد کمک مالی 10 هزار دلاری از سوی کشورش  به آنها داد.

پدر محمد که از نیت شوم البخاري آگاه بود و می دانست که هدف از این اقدام تنها  بهبود بخشیدن به وجهه ریاض در لبنان است،ضمن رد این پیشنهاد به او گفت: مبلغ مذکور را خرج کودکان شهید کشتار ضحیان در یمن بکنید شاید بخشی از گناهان شما آمرزیده شود!

گفتنی است؛ اخیرا با بمباران یک اتوبوس حامل دانش‌آموزان ،کودکان خردسال و بی پناه را به خاک و خون کشید و اکنون اینگونه ادعای دلسوزی و انسان دوستی دارد.

پاسخ کوبنده مرد لبنانی به مقام سعودی/پیشنهادی که بوی توطئه می داد!

پاسخ کوبنده مرد لبنانی به مقام سعودی/پیشنهادی که بوی توطئه می داد!پاسخ کوبنده مرد لبنانی به مقام سعودی/پیشنهادی که بوی توطئه می داد!پاسخ کوبنده مرد لبنانی به مقام سعودی/پیشنهادی که بوی توطئه می داد!پاسخ کوبنده مرد لبنانی به مقام سعودی/پیشنهادی که بوی توطئه می داد!پاسخ کوبنده مرد لبنانی به مقام سعودی/پیشنهادی که بوی توطئه می داد!


بیشتر بخوانید:وقتی کودکان یمنی قربانی توطئه‌ علیه ایران می‌شوند +فیلم


انتهای پیام/

برچسب ها: لبنان ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
دمش گرم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
خداوندا، این کودک را به لطف و رحمت خود در آستانه عید شفا بدهید که نیاز به مال این جماعت پست نداشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
لعنت خداوند بر تفکر وهابی و افراطی گری