معاون وزیر بهداشت گفت: جامعه پزشکی ما باید مانند بسیج جامعه پزشکی انسجام داشته باشد چراکه رمز موفقیت و سربلندی مشارکت و اتحاد است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ یازدهمین مجمع استانی سازمان بسیج جامعه پزشکی با حضور دکتر علیرضا رئیسی؛ معاون وزیر بهداشت و درمان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان یزد  و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

رئیسی معاون وزیر بهداشت و درمان ضمن تشکر از زحمات بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت: جامعه پزشکی ما نیز باید مانند بسیج جامعه پزشکی انسجام و اتحاد داشته باشند چراکه رمز پیروزی و سر بلند بیرون آمدن از مشکلات و تنگنا‌ها مشارکت و اتحاد است.

رئیسی افزود: حضور  بسیج جامعه پزشکی در بین مردم بسیار ارزشمند است زیرا در چند سال اخیر یکسری  از هجمه ها همچون دریافت زیر میزی توسط تعداد انگشت شمار پزشکان، علیه جامعه پزشکی بوجودآمده است که وجود پزشکان عضو این مجمع در بین مردم و ارائه خدمت  به مردم  می تواند باعث اعتبار بخشی به جامعه پزشکی شود.

معاون وزیر بهداشت افزود : استان یزد از نظر شاخص های دندانپزشکی ، کاهش مرگ و میر کودکان ، کاهش مرگ و میر مادران و بهداشت روان از استانهای پیشتاز در خدمات رسانی به بیماران مناطق محروم است .

محمدرضا وفایی نسب رئیس مجمع بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت: مجمع بسیج جامعه پزشکی استان تاکنون خدمات مختلفی را به مردم ارائه کرده است که برپایی بیمارستان های صحرایی و اکیپ های سیار پزشکی دو نمونه از این خدمات است.

وفایی نسب افزود: پنجمین بیمارستان صحرایی استان یزد اوایل مهرماه سالجاری، همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان مهریز برپا خواهد شد. 

میرجلیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان یزد با اشاره به  خدمات ارزنده بسیج جامعه پزشکی استان در حوزه پیشگیری و درمان بیماری ها گفت: پزشکان عضو این مجمع  با اخلاص و از خودگذشتگی نهایت تلاش خود را برای ارتقاء وضعیت سلامت جامعه انجام می دهند و در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند.

میرجلیلی با بیان اینکه محل ارائه خدمت برای پزشکان مجمع بسیج جامعه پزشکی تفاوتی ندارد افزود: این پزشکان نه تنها برای ارائه خدمت در مناطق محروم سراسر کشور حضور می یابند بلکه برای حفظ سلامت مردم برخی از کشور ها همچون عراق، سوریه و ... به مناطق برون مرزی نیز اعزام می شوند.

انتهای پیام/ غ

برگزاری یازدهمین مجمع استانی سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.