انتشار تصاویری عجیب در شبکه‌های اجتماعی از رسمی جدید از ازدواج در دنیا خبر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ازدواج پیوندی مقدس است و در اغلب نقاط دنیا با رسم و رسومی خاص انجام می‌شود و در سایر مذاهب به ویژه مذهب اسلام نسبت به آن تاکید شده است. اساس ازدواج بر پیوستن و یکی شدن زن و مرد به یکدیگر و برای رسیدن به تکامل است و البته در دنیای کنونی رسم و رسوم عجیب و غریبی از انواع ازدواج به چشم می‌خورد.

ازدواج همجنس گرایان با یکدیگر که ازدواج مردان با هم و همچنین ازدواج زنان با زنان را در بر می‌گیرد یکی از نمونه‌هایی است که سال‎ها از ترویج و انجام آن در کشورهای اروپایی و آمریکایی که مدعی تمدن و فرهنگ هستند می‌گذرد.

ازدواج با حیوانات نیز مدل دیگری است که غربی‌ها در باب کردن آن، باز هم مسئله احترام به سایر ایده‌ها و عقاید را عنوان کرده است و بر اساس این دیدگاه، هر نوع تفکری سزاوار احترام و پذیرش از طرف سایر افراد است.

جالب است بدانید «سولوگامی» یک رسم عجیب و جدید دیگری است که در آن افراد با خودشان ازدواج  کرده و برای خود جشن ازدواج می‌گیرند و دوستان و آشنایانشان را نیز به این جشن دعوت می‌کنند.

عجیب‌ترین رسم ازدواج در دنیا را ببینید + تصاویر

در این شیوه افراد رو به روی آینه می‌ایستند و پس از لحظاتی عاقد خطبه عقد را جاری کرده و سپس فرد با تماشای چهره خود در آینه، بله می‌گوید و به این شکل با خود ازدواج می‌کند.

عجیب‌ترین رسم ازدواج در دنیا را ببینید + تصاویر

برخی از روانشناسان و جامعه شناسان علت ازدواج افراد با خودشان را اختلال روحی و روانی خود شیفتگی و خود برتر بینی افراد برمی‌شمرند و این سبک از ازدواج در حال حاضر  بیشتر در کشورهای ژاپن، استرالیا، تایوان، انگلیس و ایالات‌متحده به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ازدواج ، عجیب ترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
واقعا" جهان به کجا داره میره؟؟؟!!!!!