فرماندار شهربابک گفت: در هفته دولت ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح و ۵ میلیارد تومان اعتبار برای کلنگ زنی طرح‌های شهربابک اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا اسدی فرماندارشهربابک ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر همچنین تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: خوشبختانه به همت ادارات شهرستان موفق به اتمام و شروع به کار بسیاری از طرح‌های مورد نیاز شهرستان در حوزه‌های مختلف زیربنایی، فرهنگی، عمرانی و اقتصادی شده ایم.

وی افزود: بخشی از این طرح‌ها به نمایندگی از سایر طرح‌ها و با حضور ملانوری معاون  استاندار افتتاح شد.

اسدی یادآور شد: در حوزه آب و فاضلاب روستایی ۴ طرح در شهرک امام رضا، خبر، تل غدیر و مجتمع پاقلعه با اعتبار ۴۱ هزارو ۶۰۰میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹۴۸۰ میلیون ریال جهت افتتاح طرح‌های اداره منابع طبیعی اختصاص داده شده است تصریح کرد: در حوزه شهرداری جوزم ۱۳ هزار میلیون ریال اعتبار جهت کلنگ زنی و افتتاح در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهربابک گفت: برای طرح‌های مرکز بهداشت شهربابک ۲۴۰۰ میلیون ریال ودر حوزه آموزش و پرورش شهرستان ۴ هزار میلیون ریال اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های اداره آب شهری شهربابک با اعتبار ۳۳۰۰ میلیون ریال افتتاح می‌شوند، اظهار داشت: طرح‌های اداره جهاد کشاورزی شهربابک نظیر ترمینال ضبط پسته، طرح لوله گذاری، پرورش ماهی قزل آلا و آبیاری تحت فشار با ۷۷۲۰ میلیون ریال افتتاح می‌شوند.

اسدی ادامه داد: در حوزه بخشداری مرکزی شهربابک با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری ۱۱۸۲۴ میلیون ریال اعتبار برای افتتاح پروژه‌ها اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۹۰۹۹ میلیون ریال جهت افتتاح طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است افزود: پروژه‌های اداره برق شهربابک نیز در هفته دولت با اعتبار ۵۲۵۰ میلیون ریال افتتاح می‌شوند.

فرماندار شهربابک یادآور شد: طرح‌های بخشداری دهج با اعتبار ۳۲۹۶ میلیون ریال و پروژه شهرداری دهج با اعتبار ۹۵۰۰ میلیون ریال افتتاح می‌شوند

وی به پروژه‌های اداره مخابرات شهربابک از جمله توسعه پورت پر سرعت ADSL و نصب و راه اندازی BTS تلفن همراه در برخی نقاط شهربابک اشاره کرد و گفت: در مجموع ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح و ۵ میلیارد تومان اعتبار برای کنگ زنی طرح‌های شهری و روستایی شهربابک در هفته دولت اختصاص داده شده است.

انتهای پیام /ی

اختصاص اعتبار برای طرح های هفته دولت در شهربابک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار