دستور رئیس‌جمهور آمریکا برای به اهتزاز درآمدن پرچمی که به احترام سناتور مک‌کین به حالت نیمه‌افراشته درآمده بود، انتقاد و خشم مردم ایالت آریزونا را در پی داشت.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، پرچم کاخ سفید که در واکنش به مرگ جان مک‌کین، سناتور معدوم ایالت آریزونا که سال‎‌ها در ارتش خدمت کرده بود، به حالت نیمه برافراشته درآمده بود، خیلی زودتر از آنچه انتظار می‌رود به حالت کاملا برافراشته درآمد و این اقدام با انتقاد گروه‌های مختلف روبرو شد.

گروهی از مردم -که برای گرامیداشت یاد سناتور مک‌کین در شهر فینیکس مرکز ایالت آریزونا تجمع کرده بودند- این اقدام ترامپ را تحقیر خانواده مک‌کین توصیف کردند.

جولی رایلی، یکی از ساکنان شهر فینیکس گفت: من فکر می‌کنم این رفتار فوق العاده غیرمحترمانه و نشان‌دهنده رفتاراحمقانه و بی‌ادبانه رئیس جمهوری ماست. این توهینی به نیرو‌های مسلح ما و توهینی به همه کسانی است که به کشور خدمت کرده‌اند. من نمی‌دانم که کهنه سربازان چگونه بعد از این اقدام از وی (ترامپ) حمایت خواهند کرد.

لیندا بیتز، یکی دیگر از ساکنان شهر فینیکس نیز گفت: من فکر می‌کنم بی‌احترامی به وی (مک‌کین) منزجرکننده است. مردم شایسته احترام هستند. وی دست‌کم شایسته این حد احترام از سوی رئیس جمهور بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار