پادشاه عمان یک پیام مکتوب از جانب حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران دریافت کرد.

تایمز آو عمان: سلطان قابوس، نامه رئیس جمهور ایران را دریافت کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت تایمز آو عمان، «سلطان قابوس بن سعید»، پادشاه عمان یک پیام مکتوب از «حسن روحانی»، رئیس جمهور ایران دریافت کرد. این پیام مکتوب از سوی «محمد رضا نوری»، سفیر ایران در عمان به «سید خالد بن هلال بن سعود البوسعیدی»، وزیر دیوان پادشاهی عمان تحویل داده شد.

سفیر ایران در عمان این نامه را زمانی که در دفتر کار وزیر دیوان پادشاهی حضور داشت، به او تحویل داد. این دو مقام درباره تقویت روابط دو جانبه میان عمان و ایران با یکدیگر گفتگو کردند.

پیش از این، عمان برای وساطت میان آمریکا و ایران اعلام آمادگی کرده بود. یوسف بن علوی، وزیر خارجه عمان پیشتر گفت: ما هیچ پیامی از هیچکدام از مقامات ایرانی برای آمریکایی ها نیاوردیم. اما معتقدیم که می شود گفتگو را آغاز کرد؛ زیرا هر دو طرف نیازمند فرصتی هستند تا وارد درگیری نشوند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا حدود سه ماه پیش این کشور را از توافق هسته ای ایران (برجام) خارج کرد و گفت که برای اعمال فشار به این کشور، تحریم هایی را علیه ایران اعمال خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
خوب متن این نامه چی بوده؟
آخرین اخبار