نماینده مردم اصفهان گفت: اگر دولت به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توجه اساسی می‌کرد، شاهد چنین مشکلاتی در جنگ اقتصادی برای کشور نبودیم.

آقای روحانی! آیا به وعده خود در ترمیم تیم اقتصادی دولت عمل کرده ایدبه گزارش خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در جلسه علنی در طرح سوال از رئیس جمهور، اظهار کرد:‌ سوال بنده در وهله اول این است که چرا برنامه‌های دولت‌های یازدهم و دوازدهم اجرایی نشد و امروز شرایط کشور به سمت و سوی بسیار سختی رفته است؟

وی متذکر شد: آقای روحانی! شما و مشاوران اقتصادی تان به درستی در سال 92 بیشتر از آن که مشکلات کشور را ناشی از تحریم‌ها بدانید، ناشی از مشکلات مدیریتی دانستید و آیا هنوز هم معتقد به این باور خود هستید؟

فولادگر با بیان اینکه شما باید توضیح دهید که برای حل مشکلات اقتصادی کشور و ترمیم تیم اقتصادی چه کرده‌اید، تصریح کرد: شما در آغاز کار دولت یازدهم و دوازدهم بر اجرای قانون بهبود محیط کسب و کار تأکید کردید اما بخش اعظمی از احکام این قانون هنوز اجرایی نشده است.

نماینده مردم اصفهان با انتقاد از دولت به جهت آن که در تصمیمات اخیر ارزی توجهی به برنامه‌های ارائه شده خود نکرده است، گفت: علی رغم آن که این دولت بارها به بی ثباتی تصمیمات دولت قبل اشاره می‌کرد، خود دچار این مشکل شد.

وی با انتقاد از افزایش شدید واردات کالاهایی که نمونه آنها را در داخل داریم، اظهار کرد: متأسفانه ما شاهد واردات شدید خودرو و تجهیزات محصولات خارجی هستیم در حالی که نمونه‌های داخلی آن را داریم که این موضوع به معنای دامن زدن به بیکاری است.

فولادگر با انتقاد از عدم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: متأسفانه دولت توجهی به تحقق اقتصاد مقاومتی نداشته است و اگر این قانون از سه سال پیش اجرایی می‌شد، در شرایط جنگ اقتصادی دچار چنین مشکلاتی نمی‌شدیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار