اعزام بیش از ۶۶ گروه جهادی به مناطق محروم قزوین

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از اعزام بیش از ۶۶ گروه جهادی اعم از بسیجیان محلات، کارمندان، دانشجویی، طلاب، رسانه و مهندسان به مناطق محروم در تابستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛  اله بداشتی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان گفت: در تابستان امسال ۲ هزار ۶۳۵ نفر در قالب ۱۳۱ حلقه صالحین برای فعالیت‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و سلامت در اردو‌های جهادی شرکت کردند.

وی اضافه کرد: همچنین ۷۰۴ نفر از بسیجیان مساجد و محلات در قالب ۵۰ گروه جهادی در اردو‌های ۷ روزه بسیج سازندگی شرکت و برای ارائه خدمات عمرانی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته استان حضور پیدا کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: اردو‌های ۳ روزه بسیج سازندگی ویژه بسیجیان مهندسان کشاورزی، عمران، صنعت و همچنین هنرمندان در استان برگزار می‌شود.

به گفته وی، ۸۱ نفر از بسیجیان این اقشار در اردو‌های جهادی تابستان مشارکت داشته‌اند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری اردو‌های ۱۰ روزه بسیجیان دانشجو و طلاب در استان گفت: بیش از ۳۶۹ نفر از بسیجیان طلاب و دانشجو در قالب ۶ گروه جهادی در تابستان امسال به مناطق محروم اعزام شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان یادآور شد:  اردو‌های جهادی  از ابتدای تیرماه آغاز شده است و تا ۱۵ شهریور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

برگزاری  اردوی جهادی در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار